Gå til innhold

hva lar dere babyen tygge på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker babyen på 8 mnd er lei av leker, uansett hvor nye de er.. han liker best å "rydde" i dvd´ene, eller pille på vedkubber i stua... MEN: hva lar dere babyen deres tygge på ? En venninne av meg gav ham en teskjed(noe jeg ikke liker å la ham tygge på) og svigermor kom med noen lange ubehagelige nøkler hun syns han skulle spise på.. jeg syns nøkler for det første er ekkelt, men har også hørt at man skal være forsiktige med å f.eks la barna leke med tannbørster fordi gommene deres er myke og de kan rett og slett kjøre slike ting gjennom gommen.. er det jeg som er overhysterisk, elller skal man la ungene tygge på "hva som helst", slik som jeg merker svigermor gjerne vil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøkler?????????? Herregud da!! Nei, aldri i livet! Skarpe nøkler som i tillegg er fulle av bakterier fra fingre. Nei, utenom leker så får hun blant annet små tresleiver å holde på med (6,5 mnd er hun). Passer på at alt er rent og ikke har noen skarpe kanter.

Skrevet

Min er oxo 8 mnd snart 9 da..men han drar ut cder og tygger på dvder ja alt..tygger noe på tannbørsten å. men han pleier å få kavring i ny og ned . er visst veldig deilig å gnage på ..den blir jo mykere etterhvert å da forsvinner den fort.:)Det beste han vet er tv kontrollene.. er så irriterene for de forsvinner hele tiden han drar de med seg overalt..hehe..men sånn er det de liker jo å tygge på det meste!

Skrevet

Tar alt og tygger på alt..

Prøver å styre han unna å tygge på mobiler, nøkler og sånn!

Ikke så veldig begistra for folk som stapper fingrene imunnen hans for å se på tenna heller...

Skrevet

Han tygger på tannkosten, plast-skjeer, tutekoppen, div leker og snora på jakka mi når jeg bærer på ham ;) Nøkler, mobiltelefon og fjernkontrollen får han ikke låne!! CD- og DVD-plater får han ikke tak i ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...