Gå til innhold

Heidi 75!!

Mazza**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk vennen :)

Var godt å få bekreftet at jeg fortsatt er gravid :)

Fikk ikke se så mye annet en svart prikk... Jeg har bommet med 1-2 uker på EL så har fått termin til 20 sept nå.

Tok ny hcg i dag og får svar på mandag. Skal på ny ul 24 januar og da håper jeg å se ett bankende hjerte :)

Hvordan er det med deg da?

Hei på deg ,

å nå ble jeg glad på dine vegne :)

akkuratt kommet fra jobb jeg nå...puh for et slit....har vært litt småsvimmel tidlig på dagen, men det ble bedre utover.

Har hatt litt "gørr" igjen idag, men ikke noe friskt blod...legen sier han tror det er slimhinnene....så du fikk jammen UL før meg igjen.....jeg skal jo ikke før 26

:( ...blir spennende!!

klem

Ja jeg er glad jeg gikk tilgynokologen for de er helt fantastisk på det kontoret. De sier de forstår så godt at jeg erbekymret så jeg får komme til tidlig. Deilig å ha folk som forstår. Jeg skulle egentlig ha den 26. jeg også, men så skulle gyn reise bort og hun mente det var bedre å ta noen dager før enn å vente en helg til. Tok ny hcg prøve så er spent på mandag om hvor høy den er. Jeg sa til gynokologen at jeg var bekymret siden jeg hadde så lavt i forhold til andre jeg snakket med, men det forklarer litt at jeg har bommet med el på over en uke. Det var nok julen så var best tid for oss :)

Du har jo så høye og stigende hcg verdier så det må jo gå bra med deg. Er så spent om det er en eller to med deg :)

Føler jeg går å kjenner etter alle symptomer. Er kvalm og ømme pupper, men det varierer litt hver dag. Får helt angst når jeg ikke kjenner det godt :( Har ikke spydd enda, men det håper jeg at jeg slipper for da er jeg slått ut...

kult , da får vi svar på hcg begge to imorgen da .... :)

Jeg har jobbet hele helga, deilig med fri imorgen nå ja...også bare 3 arbeidsdager til uka...

Er ikke rart du hadde lav hcg da nei , blir spennende å se hva du har denne gangen....

mine er altså:

dag 14 = 610

dag 21 = 8824

dag 23 = svar imorgen!!!

var inne på en side som heter:

advancedfertility.com/earlypre.htm

der fant jeg en oversikt over hcg nivåer...

og jeg sprengte skalaen for tvillinger!!! Hm men men har ikke den store trua på det likevel jeg da!! :) Den som venter får se....

Har liksom ikke den store gravid følelsen ennå jeg da...er det normalt tro? Vet liksom ikke helt hva jeg skal føle etter hehe bortsett fra uroligheter i nedre mageparti, sinnsykt vonde pupper ( må holde de oppe når jeg ikke har på bh haha, er såå vondt når de henger, og spes på morran). Har ikke noe kvalme, håper forøvrig at jeg slipper unna sånn som mamma og min søster gjorde...det hadde vært digg.

Vær glad hvis du slipper å spy ja, det er jo ikke akkuratt det beste i verden, selvom det for oss ivfère er et bra tegn!!haha nå hadde jeg et sekund glemt at spiren din er hjemmemekka!!!!!!!!! KULT!

gleder meg til å se resultatet ditt imorgen vennen XXXXXXXX

klem

Hei hei , ja nå er jeg spent på resultatet..

jeg selv hadde jo helt glemt at legekontoret er stengt på mandager så her kommer det ikke no svar før imorgen. Begynte selvfølgelig å blø skikkelig friskt idag , ringte volvat og fikk en time med det samme. gudskjelov sto alt bare bra til, vi så en spire som var 4.5 mm stor og hjertet slo som bare det! Så da ble jeg veldig lykkelig! Kan blø som bare f.....jeg bare den spiren klorer seg fast!!!!

klem

Annonse

Fy flate så nervøs jeg ble for å lese innlegget ditt når jeg såg overskriften!!! Du må ikke skremme meg slik!!!

Skikkelig kjekt at det går bra med deg :) Så heldig du har så har fått sett bankende hjerte da :)

Jeg fikk svar på prøven i dag og den hadde steget til over 1300 og de sa det var bra stigning :) Har ikke så mye som deg da, men så lenge det stiger er jeg happy :) Er litt bekymret siden jeg har så lite symptomer, men får prøve å tenke positivt. Håper tiden går fort frem til neste torsdag når jeg skal på UL. Vil det skal gå bra, men har ikke klart å slippe jubelen helt løs enda...

å sååå bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nå ble jeg glad!

Jeg skal ta dte helt med ro noen dager nå...har bestemt meg for at legen skal sykemelde meg imorgen haha så har allerede sagt på jobb at jeg er sm ut uka jeg.....har vært nervøs for deg idag siden det ikke kom noe innlegg....stadig vært innom og sett etter deg vet du....fikk bilde av den lille spiren min idag da , bare 4.5 mm stor stakkars....henger på kjøleskapet nå til allmen skue.... får bare håpe den vokser seg stor og sterk fremover....for dette skal gå bra!!!!

stor positiv klem

Det er onsdag jeg skal ja :) Er litt vimsete for tiden!! Har tenkt torsdag hele tiden, men heldigvis en dag før... Klarer snart ikke vente lenger. Har lagt inn alarm på mobilen på riktig dato så jeg skal nok ikke bomme på dagen!!! Kjekt at du passer på meg da :)

Jeg har måttet si det til noen venninner nå (og mamma da selvfølgelig) - klarer ikke å holde på det lenger... Har lyst å skrike det ut, men min kjære vil vente til vi iallefall har vært på UL og sett at det går bra.

ja det er jammen godt at jeg passer på deg vennen ;)

Idag har jeg vært litt gæren , så det var posesalg på simo , 300 kr for en pose med klær. stakk innom og fylte opp en svær pose da vet du...masse masse babytøy....mest rosa og hvitt da hehe....tenkte at det var kjekt til våres baby hvis det kommer en og hvis det er jente.....dessuten skal min søster ha i april, min stesøster i april og en venninne i mai og alle de får jenter...så da har jeg flust med gaver også :) Regna sammen hvor mye jeg hadde fått for 300 kr og det var klær for tilsammen nesten 7200!!! Tro det eller ei, men det er jo helt rått da!!! Imorgen skal jeg ut å prøvekjøre stor fin bil...gleder meg som en unge hihi..idag har jeg vært skikkkelig kvalm, har vært i umiddelbar nærhet til en kjekspakke hele dagen , det har hjulpet litt hvertfall. og kjeksen skal være med på soverommet inatt ,fått tips at det lønner seg å spise litt før man står opp på morgenen...ingenting skal være uprøvd her nei!

Håper alt står bra til da , så snx vi snart

klem

Annonse

ja det er kanskje høyt...vet neimen ikke lenger jeg....gyn dama sa at ho bare så en liten spire...hehe kanskje det dukker opp en til ;) Neida er nok bare en ja...ja skal på UL neste fredag , den 26 , så da blir det jo litt spennende igjen da...idag har kvalmen tatt helt overhånd altså....stort sett ligget på sofaen jeg....puh slitsomt..men er glad jeg ikke spyr...det er værre..

åssen er det me deg om dagen da?

Kjedelig for deg å være dårlig, men se de positive på at det er noe flott som skjer i kroppen din :)

Jeg er så bekymret siden jeg har så lite symptomer. Har ømme pupper og litt kvalm, men ikke noe å klage over... Håper virkelig jeg ikke opplever det samme som sist jeg var gravid og kom på UL og ikke fant liv i spiren min :( Det er så forferdelig å gå å bekymre seg slik!!! Skal bli godt å få UL overstått med på onsdag. Tiden går heldigvis fort om dagen.

hei ,hvordan er det idag da vennen??

her er det jo som før da....føler at puppene snart går sin vei ut av bh`n hahahaha......så det er vel et bra tegn.

Syns ikke du skal bekymre deg så mye jeg, har jo ikke noe mer symptomer enn deg jeg heller , litt kvalm og ømme pupper....og det var liv i spiren min da....

vil bare ønske deg god helg!!

klem

God helg til deg og kjære venn :)

Denne helgen skal jeg ikke på jobb, men bare slappe av og kose meg med min kjære :) Helgene går som regel veldig fort og da er det ikke lenge igjen til onsdag og UL. Gleder meg virkelig til å få det overstått.

Du får holde på puppene så de ikke går :) Du får bare nyte alle tegnene. Er spent på om det er en eller to med deg :)

Hei på deg ,

hvordan har helgen din vært da??

Her har det snødd tett hele helga , syns det er koselig da :)

Formen er som den har vært de siste dagene , ganske uggen hvis jeg ikke får mat ....og det j...fort!! hahaha

Har bare vært hjemme og slappet av denne helgen , skikkelig deilig. Nå er det 4 dager med jobb og så 1 ukes ferie til varmere strøk. Det må jo bare bli bra! Så håper at UL`n på fredag er positiv....grugleder meg...

Nå er det jammen ikke lenge til du skal på UL heller , er nesten like spent på din UL jeg som min egen liksom ;) hihi

Har du fått slappet av i helgen da??

klem

Hei vennen :)

Det eneste som står i hodet på meg er ONSDAG og UL.

Jeg klarer snart ikke å vente leger. Jobber lange dager så da går heldigvis tiden fort.

Har koset meg masse i helgen - bare slappet av hjemme med min kjære :) Vi har ligget rett ut på hver sin sofa og spist snop og sett på film :) Sikkert kjedelig for mange, men da har vi det topp :)

Så heldig du er som skal på ferie da :) Du skal på UL på fredag og så reise og feire det nydelige synet du får se på UL :) Har en god følelse for deg!!!

Jeg er litt opp og ned, men prøver og tenke positivt. Har hatt noen ekle drømmer om at det har gått gale, men har ømme pupper og kvalm så håpet er der!!! Jeg er mindre uggen når jeg spiser så jeg har spist hele helgen... Kan ikke fortsette slik i ni mnd for da blir jeg stor...

Kjekt å høre at du er spent til min UL :) Tenker mye på deg og føler du er en god venninne uten at jeg kjenner deg :) Rart dette at man føler seg nær folk man bare har snakket litt med på nettet!!! Men så er det vel noe med at vi forstår hverandre så godt da siden vi sliter med det samme. Er glad jeg har deg og denne siden!!!

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten. Har gode venninner og snakke med, men det blir ikke det samme når de ikke sliter på samme måte.

God klem fra meg

heisan :)

sofa og snop er helt topp det!! Men orker liksom ikke så mye om dagen , blir så fort stinn i magen jeg ....sukk.... ja blir deilig med ferie, men må selvfølgelig jobbe ræva ta meg de siste dagene nå , har tom jobb med hjem...æsj...sjefen ville ha møte på fredag men det var selvfølgelig heeeelt utelukket....det er jo den store UL dagen ( eller skal vi si dommedag). mannen min må jobbe da , så jeg drar alene...går greit det!

Skjønner godt den der med denne siden , man blir liksom litt avhengig , må stadig inn å se om du har vært her :D

Jeg kjenner faktisk ganske mange i nærmeste krets som driver med det samme som oss, ganske rart faktisk...lurer på om det er noe med denna byen vi bor i??

Jaja koselig det her hvertfall.... snx snart da

klem

Nå er jeg deppa etter en spennende kamp med handballgutta :(

Kjekt for deg at du har folk i nærheta som forstår da? Mine nærmeste har både to og tre gullunger. Er misunnelig, men har heldigvis ikke kommet til det stadiet der jeg ikke orker å være sammen med de. Er tante til de fleste her og er veldig glad i dem alle. Har selvfølgelig dager jeg ikke orker all barnepraten, men går stort sett bra. Håper jeg kan være med i klubben snart :)

Denne uken skal vi få oppleve det store: å se de bankende hjertene :) Jeg både gleder og gruer meg til onsdag... Uansett meldingen jeg får er det bedre å få vite virkligheten og slippe denne uvissheten. Prøver å se det positive med at jeg får komme raskt igang med fryseforsøk hvis det ikke går bra denne gangen.

Vi snakkes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...