Gå til innhold

Noen som har har permisjon fra bensinstasjon her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er har jeg lurer litt på hvordan det funker når permisjonen er over..?

For nå har dem sikkert nok folk uannsett! Er alltid litt gjennomtrekk på sånne plasser da!

Men Jeg jobba 7-12dager i mnd og dem er liksom ikke avhengig av meg der...

Å nå husker jeg ikke koden min eller andre kassakoder eller noe.. Så da må jeg bli lært opp på nytt... Uff..

Gruer meg til å begynne å jobbe igjen egentlig.. Vil ha en annen jobb!

MEn uannsett skal jeg ringe til arb.giver når permisjonen er over da?

Er ikke sikkert jeg bor i nærheten engang.. Må jeg da ha oppsigelsestid da? Hvis jeg sier opp i permisjonstiden pga flytting?

Eller "slipper" å jobbe 1mnds oppsigelses tid fordi jeg må først bli lært opp på nytt osv...

Noen som veit?

NOen som kan svare på noen av spm?

Ble litt mye surr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har lyst til å jobbe der mer, kan du jo evt bare ta en telefon til sjefen din og spørre angående oppsigelsestiden din. Om det er en stund til permisjonen er over, og de har nok folk så er de sikkert ikke vanskelige med oppsigelsestiden.

Skrevet

Jobber forøvrig på bensinstasjon selv, og kodene kommer du veldig kjapt inn i igjen. Følte nesten at jeg ikke hadde vært borte allerede andre dagen.

Skrevet

Uff ja! Har permisjon til midten av mai!

Men Dumt å ikke ha en annen jobb å gå til også!

Ikke lett det her!

Skrevet

Nei, det er ikke lett. Men hvis du vil være sikker, kan du jo vente med å si opp, og evt begynne å søke på andre jobber når du har et par mnd igjen. Litt dumt å plutselig stå helt uten jobb. Men ikke la det bli en sovepute, det er veldig lett for å bli værende i en jobb man helst ønsker seg bort fra fordi det er det enkleste( Har vært der selv, men nå søker jeg endelig på andre jobber). BAre søk i vei, så kan du evt si opp når du har funnet noe annet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...