milva76 Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Endelig! Nå er det bare 100 dager igjen. Koser meg så masse med å planlegge innkjøp og tenke på lille frøken. Holder på å sette opp Leandervuggen nå. Den blir flott.
Divinity Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 grattis med 100 dager igjen noen uker til, så er jeg der og.. hehe
Siss75 Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Hei, milva76 med aprilbaby! ) Vet ikke om du husker meg, men vi snakket litt sammen i tiden da du ble gravid. Vi er på samme alder, og var omtrent like langt i prøveprossessen den gangen. Jeg har tenkt mye på deg, og nå var det så koselig å se innlegget ditt, her jeg er på en liten surfe-tur gjennom forumene! Bare 100 dager igjen - så fort tida har gått..! Og det blir ei lita jente på deg, så koselig. ) Håper du har hatt et fint svangerskap til nå, og at det går fort og greit med de resterende ukene. Jeg er fortsatt en prøver, er i den 9. pp'n vår nå. Det drøyer! ) Men skuffelsene er heldigvis ikke så store og såre nå lenger, som det var den gangen jeg var så sikker på det skulle bli april-barn, en lærer seg å justere forventningene etterhvert. Ønsker deg lykke til med resten av svangerskapet, milva! ) Kos deg med forberedelsene, og den voksende magen din! Stor klem fra
æsj altså! Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Så heldig du er. jeg har 160 dager igjen....
Siss75 Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Dytter litt igjen, jeg, i håp om at du vil se tråden! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå