Gå til innhold

Første gang på helsestasjonen i dag, og....


2011ee

Anbefalte innlegg

Hun har lagt på seg litt over 600 gr tilsammen siden fødselen:)) Dvs.ca.200gr i uka:) Nå veier hun 4300 gr. Hvor mye har deres gått opp siden fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo kjempebra:) Vår er snart 6 uker og har lagt på seg 1170 gram de siste 3 ukene, tilsammen 1340 gram siden fødselen.. Har gitt en del mme de siste ukene, kanskje derfor sånn enorm vekst..? Den dobbelhaken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ ska på kontroll førr første gang på tirsdag å e sååå spent.. da e ho 6 uka... har ikke peiling på kor tung ho e... men ho har den unhaka og bidd kjempe lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide henne på onsdagen som var, da var hun akkurat 4 uker. Ved fødselen var hun 3986 gram. På onsdag var hun 5100 g. Spiser godt hun jenta her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min gutt var 4950 ved fødselen, gikk ned til 4350 etter to dager og var 4,5 da vi reiste fra sykehuset. Jeg vegde han da han var 16 dager, og da var han 5,5 kg, så da hadde han lagt på seg 1 kg på to uker! Og jeg som var bekymret for at jeg ikke hadde nok melk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva han veier faktisk.

Med førstemann var det kjempeviktig for meg, og jeg løp og veide i ett sett, SÅ bekymret hver gang for at hun ikke la på seg nok.

Denne gangen føler jeg meg trygg nok på at så lenge han er blid og energisk og sover og skiter og tisser og vokser ut av klærne sine, så har han det bra og er akkurat passe tung.

I dette landet er det et mye større problem at babyer er FOR store og fete, det er faktisk ytterst få som er undervektige i fohold til skandinavisk standard (og vi er jo som kjent mye større og tyngre enn resten av europa)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på 6 ukers kontroll for 1 uke siden. Hun var da 4710 og 53 lang.

Hun var 2710 ved fødselen,var nede i 2500 de 2 første dagene og 46 lang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...