Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest såvidt om festesmerter, og skjønt det som at det er smerter man får når hodet fester seg.

Er i uke 35, og har i dag hatt masse kynnere, mensmurring og press i underlivet. Kan det være såkalte festsmerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres mer ut som det er noe på gang mener jeg da...

Tatt tiden mellom kynnerne?

Jeg hadde visst festesmerter i går natt, å det var stikninger/ilinger nedover mot underlivet! I følge damene på bim

Skrevet

Det var akkurat sån jeg hadde det når hodet festet seg. Hadde da perioder på dAger med press og mye kynnere

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 33, logget meg inn nå på jakt etter info og her beskriver du mine plager...Har ei datter på 3 år - kan ikke huske at det var slik under forrige svangerskap.

Jeg har ingen råd men spør om det er noen av dere andre som vet råd. Bekymret for å gå slik til termin.

Har hatt smerter, murring og straminger hele denne uken.Bare å stå oppe 30 min, feks dra å handle gjør at det starter med menssmerter, tyngdefølelse og straminger som ett belte over skambeinetog i skjeden

Skal sykmelde meg 100% for ei stund - nå begrenser jobb seg selv, men kan bli gal av å gå slik siste 8 uker.....

Erfaringer og råd taes i mot med STOR takk:-)

Skrevet

De siste to ukene har jeg kunnet kjenne at hun på en måte faller lengre og lengre ned..har tenkt etterhvert at det er hodet som fester seg mer og mer. Det har vært et veldig press nedover og kjent ut som om jeg har blåmerke på "skambenet", stramninger og murringer.... spesielt når jeg går!

Idag på kontroll mente legen at hodet var festet..sist var det fortsatt bevegelig. Følte at det var akk det jeg hadde kjent.

Skrevet

jeg hadde smerter en hel dag,og var hos jordmor heldigvis den dagen(hadde time til kontroll),å da sa hun at smertene nok kom av at hodet nå hadde festet seg

Skrevet

Kjenner igjen plagene. Jeg hadde det 30. des. Føltes som jeg skulle mens med mage vodt og værking i knærne. Var veldig sliten, og hadde kynnere og vondt i ryggen. Men dagen etter var jeg ok igjen. Merket at jeg nå kunne puste mye bedre. Det presser ikke så mye opp mot lungene lengre. Og nå har jeg det veldig bra. 'Har termin 7. feb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...