Gå til innhold

Kære HMS!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Henriette! :-))

Joda, nå har vi kommet hjem! Det er utrolig deilig å kunne tusle litt rundt i sitt eget hus når veslejenta tar seg en høneblund. :-)

Alt gikk bra med keisersnittet. Jeg er i god form og var ganske så sprek allerede dagen etter operasjonen. Kunne nok ha kommet hjem et par dager tidligere, men siden vår lille prinsesse hadde litt lavt blodsukker i starten så vi ble på sykehuset til det hadde stabilisert seg.

Den lille frøkna liker nattmat, så vi er mye oppe om nettene foreløpig, men så sover hun lange stunder på dagen og da må mamma og pappa forsøke å få seg litt hvile. HMS-mannen er heldigvis hjemme de to første ukene. Deretter skal jeg være hjemme alene i mange uker før han tar pappapermisjonen sin på 6 uker. Kan ikke forestille meg at jeg skal kunne greie å reise fra lille vennen for å gå på jobb igjen NOENSINNE! :-) hehe..

Håper alt går bra med dere!

Klem fra

Hej igen!

Godt at I alle har det godt og er sunde og raske! Et stort tillykke med jeres lille datter. Tænk at hun ER kommet, og er sund og velskabt, - sikke et mirakel!

Efter al den tid og prøvelserne,- hun er længe ventet og meget velkommen hos jer!

Hvad skal den lille pige mon hedde?

God fornøjelse med det hele, og så må I lige lande på jorden igen...men der kan nu gå flere måneder med det...

Jeg skriver mere om hvordan vi har det en anden dag. Måske kan det også blive på dinbaby, selvom vi igen kan betragtes som prøvere, og jeg igen smuglæser på denne side, he he..

Endnu et stort tillykke til HMS'erne....

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...