Mamman til Emil Andre Skrevet 11. januar 2007 #1 Del Skrevet 11. januar 2007 22 år samboer er fra nord norge Fikk verdens fineste lille gutt den 15 juli 06 ( en uke på overtid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 11. januar 2007 #2 Del Skrevet 11. januar 2007 Velkommen velkommen:) Min Simen ble født den 22.juli:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 12. januar 2007 #3 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei og velkommen. Jeg er 32 år og samboer. Er fra sørvest-landet og har bodd i NordNorge i 5år for noen år siden. Fikk Benjamin 30.juli, 16dager på overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 12. januar 2007 #4 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei hei og velkommen inn til oss!!!!! Er fra Rælingen (akershus) og har ei nydelig jente med samme bursdag som din 15 juli, men min lille hadde det litt travelt så er født en uke før ul-termin.. Også er jeg 23 år og gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 12. januar 2007 #5 Del Skrevet 12. januar 2007 hei er også ganske ny her.. e fra stord og fekk ei nydelig stor jente 8 juli, 11 dager på overtid.. blir 21 år i april og er forlova.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. januar 2007 #6 Del Skrevet 12. januar 2007 Velkommen inn hit!! ) Jeg er 32 år og gift med en kjekk mann... Og så fikk JEG verdens fineste lille gutt den 20 juli... ;o) (Vi får sloss om hvem som fikk den fineste!!) ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-snupp Skrevet 12. januar 2007 #7 Del Skrevet 12. januar 2007 Heia! Vi er også fra nordnorge (tromsø) Fikk ei lita jente på unn 23 juli (også ei uke på overtid:P ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 12. januar 2007 #8 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei og velkommen-hilsen fra en nordlending i eksil. Kommer opprinnelig fra Sør-Helgeland (Sømna; 3 min sør for Brønnøysund). Møtte mannen min under studier i Trondheim og bor nå i Oslo. Vi fikk Victoria 30. juli og synes også at vi har verdens nydeligste baby ) Hvor i nord norge kommer du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå