Gå til innhold

Trenger sårt litt oppmuntring....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Akkurat nå i skrivende stund er jeg i syden og har ferie med min lille familie...

 

Vi har prøvd ett par mnd å bli gravid . Klarte det og er nå 5+2 på vei.

problemet mitt er detat jeg ikke klarer å slappe av i det hele tatt.

Føler at noe må være galt, Føler meg ikke gravid i det hele tatt, ingen symptomer what so ever.

Ingen ømme pupper,ingen kvalme(hadde en kveld med kvalme.dagen før testen var positiv)

Mitt forrige svangerskap, da var jeg kjempe dårlig med kvalme og ømme pupper var det første tegnet mitt.

Noen som har opplevd liknende?

 

Trenger å bli beroliget så vi kan kose oss på ferie!!

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg er også 5+2 på vei og kjenner ingen symptoner. Har samme historie som deg (med førstemann) Men jeg koser meg med at man slipper unna kvalmen og andre "plagsomme" ting. Så lenge vi ikke har hatt no blødninger så kan vi vel bare kalle oss heldige :)

 

Kos deg kjampe masse på ferien du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei .Og takk for svar. Fikk du symptomer tidelig sist altså?

Kunne liksom ønsket meg ømme pupper i allefall, så hadde jeg kanskje slappet mer av og følt at jeg var gravid.....ikke lett dette her

Og veldig kjedelig å være så engstelig når man skal kose seg og ha ferie.....stakkar mannen min.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du foresten jente el gutt fra før?

 

Jeg har jente, og noen kloke hoder sier at det muligens er gutt denne gangen siden jeg ikke er kvalm. Gutter er visstnok "snillere" med sine mammaer under graviditeten enn småfrøkner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang ble jeg kvalm så og si fra første stund, og var kvalm under hele svangerskapet. Hadde ekstrem svangerskapskvalme, ikke noe jeg lengter tilbake til med andre ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det gjør nok ikke det :) Men det blir litt artig å se om slike "gamle spådommer" stemmer :) Håper på å få se kjønnet når vi skal på ultralyd (blir nok enda en stund å vente), liker å være litt forberedt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt fra før, så han varikke så snill med memmaen sin den karen der.

Klarer du virkelig å slappe helt av og tenke at alt er braa? Det misunner jeg deg virkelig.

Det er egentlig rart jeg føler det slik, jeg er egenlig en som tar alt lett og som føler at det vil gå strålende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del venninner som er gravide el som nettopp har født, og mange av dem hadde/har heller ingen symptoner. Trur det er det som gjør at jeg også slapper av :D

 

Sist jeg var gravid (mistet i bilulykke i juni) merket jeg ingenting før jeg var godt over 6 uker på vei, så jeg tenker at symptonene kommer nok tidsnok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikka i kalenderen min, og jeg var langt ute i uke 6 før jeg fikk antydning til ømme pupper. Kvalmen kom i uke 8, og er heldigvis på retur nå i uke 9:)

Kos deg i ferien!!!! Mange symptomer kan fortsatt komme, og da trenger du litt ekstra krefter og reserver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...