Gå til innhold

Nå er det nok!!!! Trenger hjelp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gullklump holder et sant helvete med oss... Hadde kolikk frem til hun var 3 mnd gammel, så ble ting litt bedre. Nå snart fire mnd gammel skal hun henge i puppen konstant. Jeg er så sliten at jeg snart ser mannen med ljåen. Skulle liksom bli kos dette her, men jammen sa jeg kos!!!! Hun skal ammes helst en gang i timen, og det fungerer ikke for meg lenger. Går seriøst utover nattesøvnen min....og ikke minst de andre ungene.

Jeg har lyst til å slutte å amme, men hun skal hverfall ikke ha flaske. Har prøvd ti forskjellige, men nei da....Ikke tar hun smokk heller. Kan ikke være borte fra henne i mer en to timer, før hundre og ett er ute. Her en dagen tynte jeg henne i 8 timer, men hun tok ikke flaske da heller....åååå, hva skal jeg gjøre??? Føler meg som den fæle moren, som vil slutte å amme, men nok er nok....

Noen som har noen gode råd og komme med???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dette pågått? At hun henger i puppen?

Skrevet

Ca en uke nå... Tenkte først at det var økedager, så at jeg kanskje har lite melk...nei ikke vet jeg...-))

Skrevet

Hun er 4 mnd, prøv velling eller grøt med skje!

Evt prøv et fruktglass for å tyne det litt lengre. (dakar puppene, sender lanolin og alle andre funksjonelle lindringsmetoder telepatisk)

Prøv også å faktisk ikke være der, lukter det mamma vil de ha mamma. Send henne til en søster, svigermor, mormor, hvem som helst som kan ha henne over natten som du føler deg trygg på. Da MÅ hun jo faktisk, samt at de kanskje har en annen vinkling på det enn deg?

Evt kan også kopp fungere, uten stopper for da trenger hun ikke suge, men får det i munnen uansett.

Skrevet

Hun er så liten at hun har nok "rett" i det hun gjør når hun henger i puppen. Tror jeg! Ideelt sett skal hun jo ha morsmelk som eneste næring nå, og kanskje du har lite, som du sier.

Jenta mi holdt på slik hun også. Kjenner til den frustrasjonen!! Jeg drakk uhorvelige mengder med væske for å få opp produksjonen og for at hun skulle bli fornøyd. Men det gikk over, og det gjør det helt sikkert for dere også. :-D

Skrevet

ååå neeei...huffameia =(

har ingen gode råd vennen,men en klem skal du få =)

"kleeeemmer hardt"

etterlyste deg her om dagen.skjønner nå hvorfor du ikke er her.

håper ting ordner seg,og at det blir slutt på "slitet".

Skrevet

Juhuen-))))

Joda jeg er her, men sjelden. Skulle ønske det var litt oftere.

Rett før jeg setter alle ungene utpå veien snart og skriver "billige unger til salgs " på et skilt...hi,hi Men, vi overlever vel dette også-))

Skrevet

ukrutt forgår ikke så lett,hehe.det er mitt motto.....kan bytte.jeg tar ungene dine noen uker,og du får en "hissigpropp" av en 18åring tilbake.........(nå var jeg fæl ja...usj)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...