Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Sukk, nå føler jeg nesten for å grine.. Er 37 uker i dag, og magen er konstant stram. Ikke vondt i seg selv, men ubehagelig og babyen gjør ofte ubehagelige bevegelser. Det som derimot gjør vondt er ribbeina på høyre side, det kjennes ut som noen har sparket meg hardt!! Det er vondt å hoste, vondt å legge seg ned/reise seg opp, ligge, vondt å stå, vondt å puste dypt inn, vondt å gjøre visse bevegelser med høyre arm.. og har bekkenløsning.. Og skal kanskje gå sånn i flere uker til??? Lurer på om jeg kan ha hostet på meg ribbeinsbrist eller noe. Er fremdeles forkjøla, og denne kombinasjonen er ikke god. Føler meg halvt invalid, og har en 2-åring på toppen. (Pappan er kjempegod støtte, altså) Jeg må bare få sutre-surve litt, skulle ønske det gikk mot fødsel rimelig kjapt!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Har du fått en låsning i ribbene, kanskje? Det er kjempevondt og gir symptomene du beskriver.. Gå til en lege og få en henvisning til behandling. Hadde jeg gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå