Gå til innhold

Ok, hva synes dere om navnet Nikolai da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et veldig fint navn:)

Liker Nicholas veldig godt, jeg da;)

Skrevet

det er fint! men jeg ville skrevet det nicolai.. :)

Skrevet

vi ska kall ongen Nicolay hvis d bli gut vi da:) Passe sammen me Alexander vi har fra før!

Skrevet

Vi tenker også på Nicolai (denne skrivemåten) på gutten vår, oppkaldt etter tippoldefar :)

Skrevet

Nikolai med K - helt klart!

Skrevet

Nikolai er ett av de fineste navnene jeg vet. Hos oss staar det mellom Henrik og Nicolai, klarer ikke aa bestemme oss.....

Skrevet

Det er et veldig fint navn c`s!

Har faktisk tenkt masse på det selv

Her er noen av de navnene jeg liker

Theo (theodor)

Nikolai /nicolai

Niklas

Skrevet

Synes ganske mange heter det for tiden, da. Er nok "in" akkurat nå, og er ikke helt i min smak. Men ser jo det er mange som liker det!

Skrevet

Synes det er veldig fint. Kunne godt brukt det hvis jeg hadde ventet en gutt..

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint. Det er litt vanlig nå for tiden, men fint allikevel. Vi ville gjerne kalt en evt gutt det, men min beste venninne har en gutt som heter det, så da får vi finne på noe annet:-) Lykke til med navnevalg

Skrevet

Veldig fint, men med k. Jeg har selv en gutt som heter Niklas.

Skrevet

Hei

Synes Nicolay er kjempefint. Vi har en gutt på 2 år som heter det men vi skriver det med c og y. Det var ikke så vanlig da vi fant navnet men det er mange som har tatt det i bruk etter oss.

Lykke til med navnvalget.

Skrevet

Tror det blir Nikolai her altså!

Mamma og pappa ville at jeg skulle hete det hvis jeg var gutt - det var det eneste og fineste guttenavnet de visste om ;)

Så det blir jo NESTEN oppkalling hihi!

Også synes jeg det klinger fint sammen med Christoffer som den kommende storebror heter!

Skrevet

Veldig fint navn, synes jeg. Ikke så rart siden min første sønn heter det kanskje;)

Skrevet

Jeg syns det er et veldig fint navn jeg, i og med at 2 åringen min heter det (=

Og det er faktisk ikke såå vanlig, det ligger ikke på topp lista ihvertfall, som jeg har sett. Men det er nok på god vei inn..

Skrevet

Det er et kjempefint navn!

Har alltid tenkt at om jeg skulle få gutt noen gang, skulle jeg kalle ham det, etter min bestefar som jeg var veldig glad i. Men siden har det kommet fram at min bestefar var nazist under krigen og min svigerfar viser sterkt at han misliker dette, så vi velger istedet å kalle babyen som kommer i mars for noe annet....

Selv om det river meg i hjertet å måtte vise respekt for svigerfars mangel på sådan!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...