Gå til innhold

holder det med dyne når gradestokken viser 0??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder det med dyne når det er ca 0 grader ute? og burde jeg isåfall bruke en litt større dyne (100*80) har voksi, men tenker kanskje det blir litt varmt... og hvis jeg bruker dyne, hvor mye burde jeg kle på... hun er forresten 8 mnd å sitter i vognen..

takknemmelig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er 0 grader ute bruker jeg utedress til henne... sånn tjukk og god.. og vanntett...

men det er jo mest av praktiske grunner siden vi går på lekeplassen og hun da blir tatt opp av vognen.

Hvis jeg skal på tur og hun bare skal sove i vognen, tar jeg voksien. Og da har jeg bare strømpebukse og body eller en ulldress på. pluss en jakke siden overkroppen stikker endel oppav voksien. pluss lue, hals og votter da.

hvis jeg bare skulle hatt en dyne på henne tror jeg at jeg ville kledd ganske godt på.. men det kommer jo og ann på hvor godt dynen tetter rundt henne... snuppa mi bare sparker den av.

Også har det jo litt å si hva slags dyne det er.... tjukk eller tynn?

kjenn på babyen i nakken når dere er ute så kjenner du fort om hun er kald eller varm.

Så må du vel bare prøve deg fram hva som passer best.

Noen barn fryser lettere enn andre..

fikk kanskje ikke svaret du leitet etter.. men er det beste jeg kan gi..

Skrevet

men ville du valgt en 65*80 eller en 100*80 dyne? har en Quinny vogn.. takk for svar :)

Skrevet

Tror jeg ville valgt den største dynen... den vill vel være lettest å pakke rundt henne.

Har quinny freestyle vogn jeg.. brukte 65*80 dyne i den i høst... men tror jeg ville valgt den største nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...