Jerry 82 Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Gutten spiser mye iløpet av dagen, men vi klarer ikke å venne han av med nattmåltidet.. prøver å kun gi vann, men han er jo våken i timesvis, og drikker masse vann! virker veldig sulten.. noen gode råd? trodde det skulle bli mindre interessangt å våkne hvis han kun ble tilbydd vann, men det funker tydeligvis ikke..
glad_jenta Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 kor gammel er gutten din da? å hvor mye spiser han i løpet av en dag? hvor lenge har dere avvent da?
♥maxen min♥ Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Vår lille spiser også mye i løpet av dagen, men er kjempe sulten på natta også. Prøvde med vann og kos og sutt og skriking, men etter en liten stund fortsate jeg bare å gi mat. Han er sulten så da får han mat uansett hva folk sier. Får slengt til meg at da spiser han ikke nok på dagen, men hvordan få i en liten en mer mat enn han vil ha da?? Så han får nattpupp el flaske! Han er 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Det at babyer ikke trenger nattmat etter 6 mnd. er nok bare veiledende. Noen spiser godt på dagen, men har så høyt aktivitetsnivå/forbrenning at de behøver påfyll på natta.
Jerry 82 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2007 Han er 6 mnd, en stor gutt spiser 4 måltider om dagen, grøt morgen og kveld, og middag og frukt. Han får mme, ca 600 ml per dag. Har prøvd ei ukes tid med avvenning, men siste nettene måtte jeg bare gi han flaska, for han roet seg aldri.. Får bare gi han flaska på natta nå, også prøve på igjen om ei stund! Han sover av og til hele natten, derfor jeg tror han ikke behøver dette nattmåltidet.
glad_jenta Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 hvordan gjør du avvenningen da? lar du han være i sengen eller tar du han opp? hvor lenge lar du han gråte før du gir han vann?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Hos oss tok pappa den jobben. Gav han vann og prøvde roe han i senga. Første natta måtte han opp i vår seng før han roa seg (ikke etter boka det da). Etter der roa han seg i egen seng etter en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå