Gå til innhold

coolmommy! ;o)

Lilla`83 *snuppa & snuppen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann....

når er gutten din født!??

lurer da jeg selv fikk ei jente 26 okt 2005..

og er nå 19uker på vei og har termin 05 juni 2007... ;o)

litt gøy å prate med noen som er i samme situasjon som en selv... ;o)

kjakji,.. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*up you go*

;o)

Skrevet

prøver en gang til... ;o)

Skrevet

Heisann:)Så korslig at noen roper på meg:)

Ulrik er født 18.Oktober 2005:)

Ja gøy at vi er i samme situasjon:)

Har termin som du sikkert har sett tre dager etter deg og venter en gutt denne gangen også.

Skrevet

dytt:)

Skrevet

hei!!

har nattehelg skjønner du, trenger litt søvn da...

hehe... ;oD

så at du har terminen med i nicket ditt etter jeg hadde skrevet innlegget, thihiiiii..

"litt" treig, må ha alt in med t-skje... ;oD

hvordan er formen?

noe annerledes enn fra sist gang syns du?

har kanskje vært litt mere trett og sliten denne gangen, men nå kan jeg jo ikke legge meg nedpå når jeg har behov liksom...

er jo bedre nå da.. ;o)

kan jeg være så frekk??

hmmm...

*spør forsikitg:gammel er du!?* ;o)

kjakiji....

Skrevet

så det ofrresten nå...

tittet inn på profilen din, thihiiii.. ;oD

nok en gang, litt treig oppi nøtta til tider..

hehe.....

Skrevet

Ja sist jeg gikk gravid var jeg utrolig svimmel i begynneles.Denne gangen er jeg bare kvaln,sliter litt med det ennå.Ellers er formen fin:)

Jeg fyller 29 i februar:)

stakkars missunner deg ikke natt arbeid.Hadde mye av det før da jeg jobba i hjemmetjenesten og på sykehjem,men jeg trenger virkelig å sove på natta så jeg slutta med det.Nå fortiden jobber jeg som renholder i ESS onshore og rer senger og vasker hybelrom ved hotellriggen her i Mosjøen.Morsomt arbeide faktisk,men utrolig tungt.

Skrevet

det går faktisk greit (foreløbig) med å jobbe natt.... gjorde det med snuppa og..

ja, det høtes ut som tungt arb...

mye sliten eller?

håper svimmelheten gir seg etterhvert da.. var selv plaget med det da jeg gikk med snuppa og ei god stund etter jeg fødte henne og.... liten antydning til svimmelhet nå og, men heldigvis ikke mye... ;o)

Skrevet

Heldigvis er jeg ikke svimmel dennegangen,bare småkvalm.Brekker meg for den minste ting,men er vel på bedringens vei nå.

Ja er mye sliten etter jobb.Stakkars lillegutt han skjønner ikke hvorfor mamma legger seg på sofaen når han endelig kommer hjem fra barnehagen.Har heldigvis hatt litt fri nå de siste ukene så jeg har hatt han hjemme og vi har bare kost oss sammen.

Skrevet

mente seff kvalmen...

*gir meg over* ;oD

ja, ikke lett å skjønne når en er så liten.. ;o)

har slappet av en del på sofaen jeg og, da har snuppa kommet bort for å kose.. så søt da... ;o)

var du her inne i da du gikk med lillegutt!?

hva kalte du deg?

kalte meg bare Lilla`83 jeg... ;o)

Skrevet

Nei vi hadde ikke internett da jeg gikk med han.Men har tidligere hett Sophusi1,men skifta navn nå når jeg ble gravi igjen(mista i juli).Denne gangen sitter den og Sparking hele dagen lang:)

Gleder meg sånn til en til:)

Men syns det virker så urealistisk at vi skal ha en til liten en...

Syns lillemann har blitt så stor allerede.Fikk bevis på det da vi var til venninna mi nyttårsaften.Hun fikk en gutt nå i november og lillegutt var som en hest i forhold når det gjelder størrelse.

Han begynnte å gå i jula,så nå løper han rundt her fra mårran til kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...