Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Barnet mitt er 12,5 måned. Og jeg kom nettopp på at vi ALDRIG har vasket sengehimmelen eller sprinkelbeskytteren..... *flau* Men de er jo ikke skittene da. Har aldrig tatt de av senga heller....... Er jeg en gris, eller er det flere? Kom påå at jeg fazktis ikke har vasket selve senga heller.....
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Nei herregud det er vel ikke no man vasker hele tiden.vasket ikke himlen selv.....sp.beskytter harn ikke
Ranveig R Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Hm, der sa du noko gitt. Småen har ikkje sengehimmel, så det "problemet" har eg ikkje, men eg har ikkje vaska sprinkelbeskyttaren eg heller. Ikkje senga heller, for den saks skuld. Men så har det heller aldri vore uhell med tiss/bæsj/oppkast i senga. Men no som du minte meg på det kjem eg til å la sprinkelbeskyttaren få ein omgang i maskina.
Monstermamma Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Er du en gris så er iallfall jeg det også! Jenta er 18 mnd og jeg har heller aldri vasket sprinkelbeskytteren! Men hun sov i bag/vogge den første tiden så da ble den ikke brukt..... Tenkte faktisk på at jeg kanskje bør gå over sprinklene en runde i dag morges da hun stod og gnagde godt på sengekanten med snørr og sikkel rennende.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå