Gå til innhold

TFK Joggster Twist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har vi nok bestemt oss! Virker som dette er en super vogn for oss. MEN den er jo litt dyr. Særlig i forhold til Quinny, som vi har vurdert. Har vært inne på babyjungle og der er den jo litt rimelig, men så kommer momsen i tillegg! Hvor kan man få kjøpt den i Oslo? Jeg hadde foretrukket å se den først egentlig... Litt dumt at sportsdelen ikke kan være vendt mot den som triller, hvor mye har dette og si egentlig? Også lurer jeg på om baggen er rimelig stor, eller ser det bare sånn ut. Vi venter nurket i august og kunne tenke meg å bruke baggen ut vinteren, noen med erfaring? Dette blir litt langt, men setter stor pris på tilbakemeldinger :-)

Noen andre som har kjøpt vogn tidlig i svangerskapet, jeg har så lyst til å få den i hus snart, he he!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ihvertfall sett den på barnas hus.

Bagen er stor ja.Ikke hatt den selv,men skal visstnok være like stor som bagen til basson vognene.bare at den er rundere liksom.Gutten min er snart 11 mnd og liker best å sitte å se fremover så her har det ikke så mye å si.Men selger nok ikke den første vogna mi i tilfelle en event nr helst vil se på mamman og pappan sin=)

Skrevet

Hei

Jeg skulle kjøpe Quinny vogn, men ombestemte meg da jeg så hvor liten både sportsdelen og bagen var. TFK twist har en god del større bag og sportsdel. Har ellers mange av de samme spesifikasjonene som Quinny, men virker på meg som en mer solig vogn. Har for øvrig bare hørt positive ting om denne vognen, men variert kritikk på Quinnyen.

Jeg bestilte sportsvogn med hardbag og diverse regntrekk på www.babyjungle.nl på søndag, og i går ringte de meg fra tollpost og lurte på når det passet å få den levert på døren :o) Prisen kom på rundt 6000 inkl. norsk moms, noe som er i alle fall 3000,- billigere enn på Barnas Hus.

Skrevet

Men husk på at hvis du må repare vognen innen garantitiden eller etter det, så kan det koste deg dyrt. De TFK som selges i Norge er merket og kan repareres gratis.

Skrevet

Hmmm... skjønner at barnebutikkene er litt truet av billige barnevogner på nettet... Det er veldig få som har problemer med TFK vognene, og vogna skal være bra herpet om den må repareres for mer enn 3000 kr! Den sjansen skal jeg nok ta ;o)

Skrevet

Jeg har en blå bag til salgs dersom du skulle være av interesse. Kjøpt ny i august. Den ser ubrukt ut.

Skrevet

Jeg fikk barn i august og hadde vogn i hus på vårparten i fjor(det var kaldt og regnet)

Mine meninger er får du barn i august så hold deg unna Quinnyen den blir for liten

min lille gutt har riktignok blitt stor, men med august babyer så er det jo nettopp på det kaldeste de har siste tiden i bagen og da blir det trangt med quinny Jeg har en TFK hardbag og er stor fornøyd, den passer enda (5,5 mnd baby som er STOR).

Du får tfk på barnas hus og på Frul Lyng(0-4 som det het før) på CC vest (ligger ved lysaker/lilleaker)

Jeg har kjøpt TFK pro 3 jeg da denne er litt annerledes enn twisten den kan snus i begge retninger for både sportsdel og hardbag

Skrevet

jeg målte den til 83 cm lang og den er god i bredden også mener den var nærmere 10 cm bredere enn quinnyen på det smaleste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...