Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Svigermora mi maser hele tiden på meg at jeg må bruke sukker på sutten for å roe gutten min visst han er urolig. Er det noen her som har prøvd det? Blir ikke det en fryktelig dårlig uvane å ha?
♥maxen min♥ Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 En veldig dårlig vane. Ville aldri gjort det. Har ikke prøvd og kommer aldri til å prøve.
Jerry 82 Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Tror kanskje de kan bli en ganske dårlig vane ja. Vet om ei venninne av meg som dyppet smokken i maltekstrakt for å roe gutten, dette lærte han etterhvert, så da gikk de 2-3 minutter også spyttet han den ut, og hun måtte dyppe mer.. tror det kan være en midlertidig trøst, men etterhvert vil han kanskje ikke ka smokken uten at det er søtsmak av den?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Kun sukkervann til å roe kolikkbabyer 0-3mndr! Ellers hadde jeg aldri brukt sukker til noe somhelst til en baby! De svigermødrene skal da putte i babyer altmulig heletida da! Makan!
børdi Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 ville ikke gjort det nei.. blir veldig fort en dårlig vane.
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 F O R G U D S S K Y L D I K K E G J Ø R D E T!!! Kom det tydelig frem hva jeg mente?? ;-)
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Det er veldig "fyfy" selv om de gjorde det i gamle dager. For det første skal de ikke vennes til at alt må være søtt, for det andre kan det ødelegge tennene tilogmed før de kommer opp og for det tredje risikerer du overvektig unge. Svigermora di har nok ikke hatt baby på mange år og rådene hennes må du "sile litt"..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Tror ikke det er noe lurt å bruke det til vanlig men du kan bruke sukker som smertestillende (kolikk, sprøyte, blodprøve), det gjør de bl.a. på sykehus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå