oktoberjentene;) Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Hei hei..... Nå er jeg akkurat innat døra fra en ny trondheim tur.. puh.... har ikke fått kikket innom bim siden søndag.. koselig å se at noen spør etter meg Vel..... det var triste nyheter vi fikk på denne turen... jenta vår lever fortsatt, men hun var blitt mye værre bare på 1 uke =/ vi fikk klar beskjed om at hun ikke kommer til å leve så mye lengre.. fått ny time allerede mandag 22 januar, så da må vi ta turen igjen... ganske langt fra der jeg bor, men de er så flinke der oppe, så det er verdt det.. heldigvis så fikk vi en rad med bilder av de begge to.. syntes det er et fint minne å ha.. Det som var positivt med turen var at den friske tvillingen hadde vokst og var nesten 7 cm lang Godt at h*n ( vet ikke kjønn ennå er frisk og utvikler seg normalt... så det var en liten oppdatering.. mannen min og jeg er ganske slitne nå, men vi kommer oss gjennom dette sammen
oktoberjentene;) Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Sender denne opp litt så du finner den igjen når du kommer inn hit neste gang.. har endret nick nå også.. Ha en fin kveld.. Klem=o)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Jeg ser at denne traaden ble startet av noen andre, men ville bare si at jeg foeler saann med deg, Alviola1spireimagen (det er trist aa skrive det nye nicket ditt.) Jeg mistet for noen maaneder siden (ble gravid igjen kort tid etterpaa) og merker at jeg soerger fortsatt over barnet jeg mistet selv om jeg selvfoelgelig er glad for den nye babyen i magen. Det er lov aa vaere baade glad og trist samtidig. Kan tenke meg at det er enda vanskeligere for deg--hvor det faktisk var tvillinger. Tenker paa deg.
oktoberjentene;) Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 tusen takk for det newyorkmom... man vil alltid tenke på den lille som kunne blitt.. man får litt blandede følelser.. prøve å glede seg over den andre, mens man sørger litt over den ene... godt du ble så fort gravid da..er du langt på vei nå? lykke til videre=o) håper du har det bedre nå...
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Hei igjen, Jeg mistet i september, og er naa 12+6, saa jeg ble gravid en syklus etter at jeg mistet. Dette svangerskapet ser ut til aa gaa helt fint. Man kan sikkert ikke helt sammenligne det med din situasjon, og vet ikke hvordan det er for andre, men det virker som om mange tror at bare man blir gravid igjen saa "glemmer man" den lille som var. Men i hvertfall for meg har det ikke vaert saann. Kan tenke meg at det sikkert er forferdelig vondt naar man mister en tvilling ogsaa--det blir blandete foelelser. Vi var saa "heldige" (ikke akkurat riktig ord) at vi hadde noe aa begrave da jeg mistet--saa mannen min og jeg hadde en liten begravelse paa en bakketopp i naerheten av der vi bor. Her om dagen besoekte vi "graven" som bare vi to vet om. Det var rart aa staa der naa naar jeg er gravid igjen, og savne den foerste men likevel vaere saa glad for andremannn som jeg gaar med naa... Vil anbefale at dere gjoer ett eller annet for aa minnes lillejenta deres. Saa fint at det gaar bra med den andre tvillingen. klem NewYorkMom (jeg forandret nick fra tck14744 da jeg flyttet til 2. tri)
snehvit77 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2007 Huff å huff så fælt. Har tenkt så mye på dere. Det var forferdelig synd å høre hvordan det gikk med den ene tvillingen. Håper dere får god oppfølging i Trondheim, og at dere tar godt vare på hverandre. Her er det fortsatt kvalmen som står i sentrum. Det har blitt litt værre de to siste ukene. Dessuten må jeg antagelig begynne å trappe ned på stikkpillene om ca en uke. Gruer meg, men håper det skal gi seg til da.... Ønsker dere alt godt.
oktoberjentene;) Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 Så vondt å hhøre din historie også.... det blir et savn uansett..godt for deg og samboeren din å ha et eget lite sted som man kan gå til...skjønner at dere vil holde plassen for dere selv... man får blandede følelser ja,.. veksler i humøret hele tiden.. men selvfølgelig kjempe lykkelige og gleder oss til sommeren for den lille som kommer da Vi har fått bilder som vi kikker på for å tenke på den lille jenta. det er det eneste... hun må bare bli liggende å skrumpe inn som de sa på sykehuset.. litt ekkelt å tenke på, men kanskje hun er der for å passe på den andre... kjenner bedre igjen det gamle nicket ditt men husker sammenhengen nå håper du får et fint svangerskap... sender over en varm klem
oktoberjentene;) Skrevet 13. januar 2007 #10 Skrevet 13. januar 2007 Vi får kjempe god oppfølging i trondheim... hyppige besøk der Får ikke rost de nok der opp.... Så synd du fortsatt er like kvalm.. uff... jeg vet jo hvordan du har det... jeg er fortsatt 100% sykmeldt, men kvalmen min er noe bedre.. klarer meg ikke uten afipran, men fungerer sånn ca normalt.. med det mener jeg at jeg ikke ligger på sofaen hele dagen hvertfall får håpe nedtrappingen din går greit da... har du vært på sykehuset for å få mer væske eller?? håpe du får i deg litt om dagen.. blir så sliten av dette vet du..... legen min sa jeg kunne bruke stikkpillene til 7mnd.. så jeg kommer nok til å gjøre det.... Ha en fin dag.... =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå