Ranveig R Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Dei var nemlig på pappatreff med andre fedre frå www.verdensbestepappa.no, og så var det ei dame frå "Kamille" og laga ein reportasje om dei. Så no har vi vore på butikken og kjøpt inn eit par blad, så småen kan ha og sjå på når han blir stor )
brooklyn Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 så koselig! Familien din er skikkelig i vinden for tiden:)) Det er søsteren din som er på feriekolonien, ikke sant? Jeg har jobbet sammen med mammaen til Andreas med snurrebarten:) Vår familie er ikke like i vinden som din, men jeg har en søster som er med på alt av gameshows og sånne vinne-saker-på-tv-ting. Og fine premier er alltid kjekt å ha:)
Ranveig R Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Kjekt å sjå var det i alle fall. Moro når familien stikker seg litt fram der eg sjølv er for feig ) Andreas-snurrbart virkar i alle fall som han er litt meir avbalansert enn ein del av dei andre der )
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 sant!??? gøy dah... ;oD *løpe å kjøpe kamille* ;o))
Blomman Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 må kjøpe kammile da ja!! - hehe tenk om gubben her hadde gått på pappatreff - da hadde jeg fått sjokk -hehe - men så koselig at det er nien som gjør det da!
Gjest mphs Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Jeg måtte gå å lete frem bladet i haugen av blader jeg for tiden aldri har tid til å lese. Jeg kjente igjen vogna di også) Artig at det er noen fedre som gjør dette også. Du har en fin familie.
MintCondition Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Hihi, da må jeg kjøpe Kamille i dag! Moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå