Tussa og Sofie Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Vi skal liksom være prøvere, men det hjelper jo søren ikke når gubben aldri orker å ha sex når det virkelig gjelder. AAARRRRGGGHH!!!! Begynner jo å lure på hva han egentlig vil. Han sier jo han vil ha barn og er klar og alt. Men, fader heller, tror han det skjer på samme måte som Maria magdalena. HMMPPFF! Hører vel ikke helt til dette forumet heller, men synes alle sammen på bli gravid har samboere som bare gleder seg stoooort til EL tid for da er det sengevals så ofte man vil. SOrry, bare litt frustrasjon......føler pp går i dass pga dette, hadde nesten vært bedre om han ikke ville så var man nå innstilt på det!!!! Dagens utblåsning
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Har han full forståelse at det kun er ca 1 døgn at egget lever og at det må beruktes akkurat DA... ikke når som helst? Gi han en liten leksjon i hvordan det foregår, er ikke sikkert han helt vet alle detaljer!
tuppa prøvd lenge Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 du får vanke her med oss andre frustrerte damer:)hehe... neste gang du har el så ikke si noe!kanskje det funker? kanskje han får litt angst når han får servert el på sølvfat:)hehe
ellemmelle og bitteliten Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Høres lurt ut... er sikkert en litt skremmende tanke og, selv om man egentlig er klar..ikke godt å si hva som foregår i en mannehjerne alltid :-)
Tussa og Sofie Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2007 Jada, han vet at det bare er de få dagen/dagene det virkelig gjelder, og dette er første pp jeg EL tester for har ikke villet styre med det tidligere for å ikke bli for opphengt. Så han vet at jeg tester denne pp, men vet ikke når EL er. Joda, kanskje jeg burde slappe av litt mer, men fader heller, nå er det 5 dager siden noe aktivitet og har ikke EL enda, men er rett rundt hjørnet. Blir bare litt lei meg av det for føler ikke han vil så mye allikvel.... I juleferien var han jo helt på styr og fikk ikke nok, men det var jo seff helt utenom tur. Pokker og!!! Får prøve å ikke ta noe initiativ å se hva som skjer. Ikke så lett, hehe, føler jeg MAAASER om det og ikke noe god følelse, men den kjenner jo dere andre sikkert til
AwholeNewWorld Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Vi kan jo bare danne vår egen Desperate Housewifes klubb :=) Jeg er definitivt med i den :=) Uff, jeg er ikke til å bli klok på. Hvordan forvente at mannen skal bli klok på meg da? Ikke lett dette, gitt! Men jeg er super glad for at det fins andre å snakke med, som dere :=) Takk for det!
***Curious*** Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Prøvd og tatt initiativ til sex med "kroppspråk"? det går jo an å ta initiativet? kose litt, ta litt på vise at du er kåt og spille litt på det? Jeg sier ikke at du ikke gjør det, men av og til kan det bli litt mye "prøving" og lite sex for sexens skyld har jeg inntrykk av. Få menn sier nei dersom dama tar initiativet. vet at min sambo synes det er opphissende i allefall:) Han behøver jo ikke å vite hvorfor du har så stor sexapetitt disse dagene:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå