Ranveig R Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 For første gong på nesten 16 mnd var ikkje pupp det beste alternativet småen kom på... Vi var på besøk hos mormor og besten, knotten klatra opp på meg og ville ha "bepp!", og eg bar han bort i sofaen for å sette meg ned. På vegen bort gjekk vi forbi fjernsynet og då ville han plutseleg ned igjen. Han stabba bort til den lille stolen sin, drog den fram til fjernsynet og henta Postmann Pat-dvd'en! Eg må berre innsjå at eg er utkonkurrert - av Postmann Pat. Litt vemodig at ikkje mamma/pupp er ALLER best lenger, men det er jammen meg litt godt og )
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Gud bedre meg. Gir du brystmelk når gutten er så gammel. Og utenom om måltid.... Jeez!
Ranveig R Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Jada. Synest du det hadde vore bedre om eg slengte fram puppen ved middagsbordet?
Ranveig R Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2007 ...og eg skammar meg ikkje ein gong!
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Det er så idiotisk med anonyme som kommer med teite kommentarer! Jeg ammer fremdeles gutten min på 21 mnd, blir ikke så ofte lenger. Men vi koser oss!! Ranveig R: det er alltid rart å bli utkonkurrert, men sånn er det når de vil følge med på alt annet! Har ikke tid lenger vettu:o)
brooklyn Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Sv misunnelig for at han holdt ut så lenge. Jeg "tapte" kampen når han var nesten 11 mnd. Da hadde han ikke tid lenger. Ville helst leke med biler og fjernkontroller mens han fikk pupp, og av praktiske årsaker gikk ikke det så bra... Bananpupper har jeg aldri hatt! Kjenner følelsen. Sårt men litt godt også!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 hehehe..... ;oD må jo bare le dah... ;o)
Blomman Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 skjønner ikke hvorfor det skal være unaturlig å gi et barn mm???- og utenom måltider - si meg du anonyme - er du aldri tørst utenom måltider??Merkelig at mm liksom skal være så ekkelt å gi fordi om barnet er blitt over ett år..... Håper å amme til minst to år jeg!! - og litt for nesten å irritere slike som deg anonyme (og svigermor og- som mener han er for stor blitt...)
~chess~ Skrevet 12. januar 2007 #11 Skrevet 12. januar 2007 He-he, så søt da! Jeg ammet gutten min til han var 14 mnd, men da ville han ikke mer. Det var morsommere å trekke genseren opp og ned og leke borte titt-titt med puppen..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #12 Skrevet 12. januar 2007 Her er også Pat stor favoritt - først bilen - så dvden! Vi mistet Miss og trodde at han kom til å glemme han - Pat satt jo fortsatt i bilen! Etter et-par uker hvor Miss var den første han løpte inn på stua og lette etter - så innså vi at vi måtte gå til anskaffelse av ny Miss og Pat - så nå sitter to Pat'er og Miss i forsetet.
Sophie juli 2005 Skrevet 12. januar 2007 #13 Skrevet 12. januar 2007 Lo godt av den historien ja, hi hi utkonkurrert av Postmann Pat etter alt man har gjort av amming og nattevåk :-) Lykke til videre :-)
Monstermamma Skrevet 12. januar 2007 #14 Skrevet 12. januar 2007 Kjempeartig historie, håper du har skrevet den ned! Får litt klump i halsen jeg, savner fortsatt kveldskosen ved puppen, 2 mnd etter vi sluttet! Men tuppa har visst glemt det for lengst......
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 12. januar 2007 #15 Skrevet 12. januar 2007 hehe min mista intr når han var ca 6 mnd..da kunne jeg bare glemme å amme ham...så var det da pappa som var dte beste i verden, meeeeen nå har gutten funnet mammaen sin igjen=)så nå er det meg som er dte beste i verden igjen, bare uten puppen*ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå