Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har quinnyvogn med dreamibag fra før men vurderer å kjøpt TFK joggster twist til nestman som er ventet i mai. Det jeg lurer på er: Begge vognene har adapter til Maxi cosi bilsete http://www.babyjungle.nl/images/TFK%20adapter%20car%20seat%20clip%20iv.jpg Vil da Dreami bagen passe til TFK vognen med disse adapterene???? Ser veldig like ut til Quinnyen's adaptere! Kanskje et teit spørsmål, men hadde jo vært praktisk om den gjorde det da
mammatilsommeren Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Hmm...måtte bare komme med innspill jeg da. TFK er jo bredere enn quinny, men adapterne er jo laget sånn at den skal passe bilsete og og bagen på quinny, og så lenge man kan bruke maxi cosi på begge, ville jeg nesten tro det! Dette må jeg sjekke ut! hmm..noen andre som vet?
Strålende Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Hva erfaring har du med Quinny Frrestyle ?? Jeg har veldig lyst på slik, med bag og sportsdel.. men aner ikke omde er bra eller ei.. noen sier de er mye reklamasjon på ??
mmn 82 Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Hei. Jeg vurderer begge disse vognene selv. Har du vært fornøyd med din Quinny. Den er så mye billigere enn TFK fortiden. Hvor vurderer du evt å kjøpe TFK? Blir glad for anbefalinger...
mammatilsommeren Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Quinny Freestyle er en bra vogn. Minus med den er at den er smal. Bagen er kort og smal, hele 10 cm kortere en TFK sin( som et lite eksempel!) Blir det vinterbaby må man tenke på det man skal ha oppi bagen, skinnpose?voksipose osv...voksi pose fyller fort opp hele vognen, så da vil man nok ikke kunne bruke bagen så mye da! Er det vår og sommer baby, så er det da bedre pass og kan brukes litt lenger! Min erfaring har vært litt forskjellige, noen mener den er for tung ( 16 kg) noen mener den tar for mye plass i bagasjerommet og så er det det med liten bag og smal sportsdel da! De fleste er fornøyde, og de reklamasjonene jeg har tatt i mot har vært enten dekk som er punktert( noe som vil skje enhver lufthjul!) eller at den trengs smøring! Noen har også nevnt at den har vippet! Hvis du er opptatt av tester, så vant quinny testen for tre-hjulinger i 2006 i foreldre og barn.! Gå heller på en forhandler, og be å få den prøvd i bilen, legg den sammen og prøv å løfte den....test fler forskjellige, du finner nok en som føles komfortabelt til slutt! Lykke til!
Krum Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har en freestyle 4xl fra 2002 jeg da. Har jo utviklet seg en del siden det. Synes vognen har vært helt grei, men de nyere vognene ser mer lettkjørte ut og er forhåpentligvis litt lettere og tar mindre plass sammenlagt! Dessuten vil jeg ha en kul 3-hjuling
Strålende Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Takk for svar ) Jeg har stor bil så det er ikke noe problem, men den var jo gjerne litt tung ja... har noen link til TFK da ? Kan ikke huske om jeg har sett på de. Men vi skal ha oss en runde og se og føle litt hehehe
Krum Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Jeg vurderer å kjøpte TFK'en fra nederland: http://www.babyjungle.nl/english-3wheels.htm Men om jeg kan bruke quinnybagen (gjør meg ikke noe at den er litt liten, var fornøyd med den sist) så kjøper jeg eventulet bare sportsdelen til TFK. Har som sagt ikke prøvd 3xl vognene til Quinny så har ingen erfaringer med den kritikken jeg ser mange har!
Strålende Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Noen som vet hvor stor bag'en er på disse Quinny ?? ?? Og hvor langt ned kan man legge sportvogndelen, med tanke på at barnet skal sove??
mammatilsommeren Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 http://www.trendsforkids.de/ sjekk siden...anbefaler vogna sterkt!!! masse bra med den!
mmn 82 Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 Baggen er visst 10 cm kortere enn TFK sin som er 80 cm. Ja man legge ryggen helt ned og ta fotstøtten opp, så barnet kan ligge flatt. Men det er visst litt smalt og blir fort trangt med voksipose... Jeg var veldig sikker på en Quinny, men etter en ukes diskusjon her inne, faller nok valget p TFK!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå