Gå til innhold

Måltider


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvor mange måltider med fast føde får barna deres? Jenta mi får grøt til frokost og kvelds og middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir to spiseskjeer fruktmos nesten hver dag. Så kan vel si at jeg så og si fullammer fortsatt! Karsten er 6 mnd den 20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøt til lunch, et halvt stort middagsglass, eller nesten et helt lite, til middag, og grøt til kvelds igjen. Er ikke så veldig glad i puppen lenger, så da var det greit å øke de faste måltidene syntes jeg. Blir 6 mnd den 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin får litt grøt til lunch. Vil ikke ha så mye. Ellers bare mme. Har prøvd grønnsaksmos (middagsglass) en gang, men det slo ikke an. Bør jeg gi han mer fast føde?? Det måltidet han får grøt, drikker han jo nesten ikke....Skal han spise mer, får han jo nesten ikke væske i seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får bare påfyll til pupp foreløpig, som innebærer ca en halv porsjon grøt på kvelden, og kanskje noen ts grøt rundt middagstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det grøt til frokost/lunsj (litt sein frokost da), men er ikke så glad i det så idag skal vi begynne med brødskive m/leverpostei.

Spiser også 1/3 (må nok øke litt der nå) middagsglass og litt fruktpuree til dessert.

Ellers går det nå i mme ettersom hun ikke vil ligge ved puppen mer...

 

Lurer på å innføre kvelds snart også igjen (slutta med det pga urolig søvn, men det er jo 1 1/2 mnd siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...