Jordbær1975 Skrevet 11. januar 2007 #1 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei! Er i en situasjon hvor vi skal sende søknad vedr. ICSI når vi får svar på div. blodprøver. Vi har undersøkt og funnet ut at det ikke er ventetid i Tromsø, og 2 måneders ventetid i Haugesund. Vi bor på Østlandet, men siden det er 6-9 mnd. ventetid på Riksen, Ullevål og Porsgrunn, vurderer vi å benytte enten Tromsø eller Haugesund. Imidlertid er det jo et godt stykke å reise dit, så vi er fortsatt i tvil om dette. Lurer derfor på om det er noen som kan gi noen råd i forhold til dette? Vi er ganske utålmodige i forhold til å komme i gang nå, men vi må jo vurdere kort ventetid opp mot at det sikkert er mye mer praktisk å kunne ha en kort kjøretur til sykehuset hvor behandlingen skal foregå. Kan legge til at vi har en flink gynokolog her vi bor som kan følge meg opp underveis med medisineringen og ultralyd. Er det noen som bor på Østlandet og som har gjennomført behandling på andre kanter av landet? Har dette i så fall gått greit? Noen anbefalinger å komme med? Hilsen en som tenker så det knaker før valget blir tatt..... Det er så utrolig vanskelig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7748315-haugesund-vs-troms%C3%B8-noen-som-kan-svare/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 11. januar 2007 #2 Del Skrevet 11. januar 2007 Heia, kan nok ikke hjelpe deg mer enn å si at det går jo ganske mange fly på strekningen Haugesund- Oslo, og turen tar jo bare 50 min.. Kan få veldig rimelige billetter hvis en bestiller i god tid også.. Å kjøre tar jo 7 timer (ca), men fin tur da hvis en er innstilt på det, og Haugesund er jo en veldig kjekk by da.. Bare litt reklame for favoritt-byen min.. hi hi Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7748315-haugesund-vs-troms%C3%B8-noen-som-kan-svare/#findComment-7751455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå