Gjest Skrevet 11. januar 2007 #1 Del Skrevet 11. januar 2007 Har du en liten hemmelighet du vil dele med oss ??? ;-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. januar 2007 #2 Del Skrevet 11. januar 2007 hehe - det tror jeg også at du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #3 Del Skrevet 12. januar 2007 Ja, men så er det jo en til her inne som bærer på en hemmelighet ;-) Hvem er det tro???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 12. januar 2007 #4 Del Skrevet 12. januar 2007 jaaaaaaaaaaaaaaaaa....hihi..... En litn spire i magen bor:)jippiiiii... Men e veldig nytt dette her!! Men asså, kem andre e d her inne som har en "hemmelighet" No ble eg nysgjerrig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 12. januar 2007 #5 Del Skrevet 12. januar 2007 Gratulera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 12. januar 2007 #6 Del Skrevet 12. januar 2007 Tuuuusen takk!!!!! Men husk, ingen veit d endå,så hysj hysj..må ikkje komme ut på bygdo på lenge endå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 12. januar 2007 #7 Del Skrevet 12. januar 2007 hehe..ska tei stillt eg..!! Kjenne jo ikkje så mange der lenger uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #8 Del Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer :-) Den andre tenkte jeg var den som svarte deg på Bligravid. En i denne klubben som prøver på en til, ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #9 Del Skrevet 12. januar 2007 Var jeg som svarte på Happy H sitt innlegg;) Og jeg har ingen annen hemmelighet enn at jeg prøver på nummer 2 (Det var et bra hint ja:)) =) Men jeg håper på å få en oktoberspire! Vil ikke at venner og kjente skal vite at jeg er prøver, dermed må jeg ha annet nick og profil på BliGravid Gratulerer med spiren til Happy H forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #10 Del Skrevet 12. januar 2007 Håper det blir oktoberspire på deg. Skjønner at du ikke vil avsløre deg, altså. Synes bare det var så vittig å finne det innlegget )) Lykke til med prøvinga. Oktober er en fin mnd med bursdag. Da har storejenta vår dag, og mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 14. januar 2007 #11 Del Skrevet 14. januar 2007 Grattis da:-) Kjenner jeg bli så glad inni meg når jeg får vite sånt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 14. januar 2007 #12 Del Skrevet 14. januar 2007 TUSEN TAKK M&Ida:) Gleda meg veldig masse:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå