Monica *rosa og blå* Skrevet 11. januar 2007 #1 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvordan går det med leiligheten deres? Kommer dere noen vei? Vet du, vi skulle sette inn vedovn, og satt den bort til pipa før vi fikk montert den.. På noen dager var golvet sunket 5mm, i går hadde vi takst mann og da var det sunket til 8mm!! (dette mål på 2meter der grensen er 2mm) Jeg blir gal av denne leiligheten, så nå får de valget mellom å ordne opp selv eller betale for dette.. Håper de folka har fått fart på seg nå, så dere slipper å bli plaget av det mer!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7748143-april-natta/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 12. januar 2007 #2 Del Skrevet 12. januar 2007 hmm, hvordan det går??? Nei, si det du.. Vi rusler vel sakte men sikkert mot en rettssak... Håper at det ordner seg uten enda, men blir mer og mer pessimistisk som dagene går... I dag har her ( tro det eller ei) faktisk vært 2 snekkere og 1 rørlegger... Det er jo helt utrolig.. hehe.. Og i dag skal vi få opp igjen vasken vår som har lagt på gulvet i 5(!!!!) mnd no.... Det skal bli deilig det... ) Huff, har gulvet deres også sunket!!!!!!!!!!!!!!! Vårt er på det verste 9 mm avvik mener jeg... Men nå har det jo begynt å knirke i kjøkkeninnredningen også.. så gulvet MÅ opp igjen.. Det blir bare verre for hver dag med fyring ( Skal dere kreve at de tar det opp igjen eller vil dere helst ha kompensasjon?? Jaja.. Gleder oss no til å komme å se leiligheten deres neste mnd ) Alexandra ser på juelkortet vi fikk med dere å sier talie... Hun er så søt når hun sier det... Også sier jeg at vi snart skal på besøk til Natalie.. Og da ser hun på meg med store øyne og sier reise, før hun springer mot døren... Tror hun savner noen å leke med stakkar... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7748143-april-natta/#findComment-7754687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 15. januar 2007 At det er mulig!! Skjønner ikke at seriøse byggefirma kan oppføre seg slik som de dere har! Vi er passe lei de vi har, men de prøver jo hvertfall å ordne opp. (selv om de gjør det på billigste måte, som gjør at ting blir verre) Men seriøst jeg blir helt sjokkert over de dere har! En vask som ligger på golvet i fem mnd??? Tror nesten det er en sak for media! Da regner jeg med det blir fart på sakene! Golvet vårt har tre lag med golv, tarkett, tarkett så parkett.. ett forsøk på å rette opp skjevhetene fra første golv... Alt var jo greit frem til at vi satt inn vedovnene vår. Monterte den heldigvis ikke opp, før vi så at golvet var seget! Bestemte oss for å ta inn en takstmann uten at byggefirma vet noe siden nekter oss å hente inn det selv. Så nå venter jeg egentlig på tilbakemelding fra takstmannen. Han skal skrive ett brev til de å be om en forklaring på hvordan golvet er bygd opp og hvorfor det er blitt slik. Jeg vil ha kompensasjon, for jeg begynner å bli lut lei de løsningene de har. Jeg har en stefar som har mye bedre erfaring med dette, så han stoler jeg på til å gjøre en skikkelig jobb! Natalie savner noen å leke med på fritiden hun også... så dette blir kjempe artig!! Så flink hun er blitt å prate da!! Går sakte men sikkert fremover med natalie også.. men er langt unna så flink som alexandra! Men hun må jo få ta det i sitt tempo da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7748143-april-natta/#findComment-7794546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå