glad-mam Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hei! Sitter her ganske sprekkeferdig - uke 35 nå og lurer på om det er noen gravide i området rundt Kolbotn som kan tenke seg å møtes? Jeg er 28 år og har en sønn på to år fra før, men kjenner ingen som er gravide nå og hadde vært hyggelig med en kafetur el og møte noen som kanskje vil trille utover vinteren/våren. )
mammatør Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Hei Er i uke 37. Må innrømme at jeg ikke bor i kolbotn området ennå, men vi håper på å finne oss et sted å bo på kolbotn så kanskje til våren? Skal i allefall ha deg i mente om vi finner et sted og får en flyttedato. Er forresten 31 (i allefall fra imorgen) :-)
janne82 Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 hei! jeg er også i uke 35. termin 17. februar. bor litt utenfor ski. er 24 år, og har en sønn på 3 år fra før. vi er mange her i området som er gravide. har noen venner som har termin i april, mars, mai. hadde vært koselig å blitt kjent med fler... hatt en liten "babyklubb".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå