ellemmelle og bitteliten Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Må man bare finne seg i å vente? Er jo mange andre ting som skjer og tiden går jo fort, men likevel.. er kjipt å vente så lenge likevel :-)
tuppa prøvd lenge Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 har tenkt det samme selv...må vel bare finne seg i å vente for man kan jo ikke akkurat true de til å hompe i senga heller:)hehe å lure de er jo heller ikke noe gunstig alternativ, i allefall ikke for meg:) å jeg syns jo tiden går fort jeg også men alikevel så sakte..
ellemmelle og bitteliten Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Kan hvertfall ikke tvinge de til ikke å bruke prevensjon :-) Lureri er ikke aktuelt, det blir bare trøbbel. Vil jo det skal være en positiv ting for begge og ikke bare for meg :-) Jeg har sluttet på pilla for å få i gang kroppen igjen og håper jo på at han skal bli lei av å stå for prev de neste månedene, selv om det går overraskende dårlig foreløpig ;-)
tuppa prøvd lenge Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 jeg har tenkt å slutte på p piller jeg også, er på siste uka i brettet nå grunnen til at jeg slutter er fordi jeg har så mye trøbbel og plager med de og jeg vil at kroppen min skal få litt hvile etter snart 6 år med p-sprøyte og p-piller.. av en eller annen merkelig grunn så gruer jeg meg litt også for jeg er så vant med det:)blir lissom så "nakent"uten:)hehe har ikke helt bestemt meg for å slutte da, men regner med det...
ellemmelle og bitteliten Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2007 Mye mer praktisk med pilla spør du meg og han var ikke enig i den avgjørelsen heller, men er greit å se at kroppen virker også syns jeg
*tybber* Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Nei, det er ikke så mye å gjøre! Jeg må vente fordi sambo er såå ille fornuftig av seg! Det blir ikke noe barn før helst begge av oss har 100% stilling! Så jeg må bare vente da... Ikke noe gøy! *hihi*
ellemmelle og bitteliten Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2007 Tanta til Celine, er du langt unna? Du kan få litt prosenter av meg om det hjelper... ;-)
*tybber* Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 *hihi* Jeg kan det ja! Huff, det er såå kjedelig å ikke vite hva som skjer de neste mnd! ( Vi begge vil jo ha bebiss NÅ, men vi må bare vente. Skal bygge hus nå også, så økonomien må være i orden først!
AwholeNewWorld Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Nei, det er virkelig ikke annet å gjøre enn å vente ... Den som venter på noe godt.... Ja, dere har sikkert hørt det ordtaket mange, mange ganger, derfor gidder jeg ikke å si det. Meningen var å muntre oss opp... Men det funket ikke på meg, gitt! Hihi! Vi får bare holde sammen i mellomtiden :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå