Gå til innhold

Hva kan man gjøre da, ingenting? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man bare finne seg i å vente? Er jo mange andre ting som skjer og tiden går jo fort, men likevel.. er kjipt å vente så lenge likevel :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har tenkt det samme selv...må vel bare finne seg i å vente for man kan jo ikke akkurat true de til å hompe i senga heller:)hehe

å lure de er jo heller ikke noe gunstig alternativ, i allefall ikke for meg:)

å jeg syns jo tiden går fort jeg også men alikevel så sakte..:)

Skrevet

Kan hvertfall ikke tvinge de til ikke å bruke prevensjon :-) Lureri er ikke aktuelt, det blir bare trøbbel. Vil jo det skal være en positiv ting for begge og ikke bare for meg :-) Jeg har sluttet på pilla for å få i gang kroppen igjen og håper jo på at han skal bli lei av å stå for prev de neste månedene, selv om det går overraskende dårlig foreløpig ;-)

Skrevet

jeg har tenkt å slutte på p piller jeg også, er på siste uka i brettet nå:)

grunnen til at jeg slutter er fordi jeg har så mye trøbbel og plager med de og jeg vil at kroppen min skal få litt hvile etter snart 6 år med p-sprøyte og p-piller..

av en eller annen merkelig grunn så gruer jeg meg litt også for jeg er så vant med det:)blir lissom så "nakent"uten:)hehe

har ikke helt bestemt meg for å slutte da, men regner med det...

Skrevet

Mye mer praktisk med pilla spør du meg og han var ikke enig i den avgjørelsen heller, men er greit å se at kroppen virker også syns jeg :)

Skrevet

Nei, det er ikke så mye å gjøre! Jeg må vente fordi sambo er såå ille fornuftig av seg! Det blir ikke noe barn før helst begge av oss har 100% stilling! Så jeg må bare vente da...

Ikke noe gøy! *hihi*

Skrevet

Tanta til Celine, er du langt unna? Du kan få litt prosenter av meg om det hjelper... ;-)

Skrevet

*hihi* Jeg kan det ja!

Huff, det er såå kjedelig å ikke vite hva som skjer de neste mnd! :o(

Vi begge vil jo ha bebiss NÅ, men vi må bare vente.

Skal bygge hus nå også, så økonomien må være i orden først!

Skrevet

Nei, det er virkelig ikke annet å gjøre enn å vente ...

Den som venter på noe godt.... Ja, dere har sikkert hørt det ordtaket mange, mange ganger, derfor gidder jeg ikke å si det.

Meningen var å muntre oss opp... Men det funket ikke på meg, gitt! Hihi!

Vi får bare holde sammen i mellomtiden :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...