ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Nå er vi syke alle 3... Sambo med bihulebetennelse, jeg md feber og lillemor på 8 1/2 mnd har nå fått feber (38,9), hoster og nyser. Hun har vært utilpass i flere dager pga tenner som kommer. Nå har hun hatt smerter stakkar- skreket i 1,5 time. Endelig sovnet hun, men da var hun gjennomsvett. Kunne ikke begynne å skifte på henne haller, synes jeg- siden hun endelig roet seg... Alltid gruet meg til den dagen hun skulle bli syk ( Er jo selv sykepleier, så jeg vet jo i realiteten hva man bør gjøre, men alt blir liksom litt annerledes md eget barn... Dette kan bli en festlig natt.... Et lite hjertesukk fra meg
beky Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Uff, aldri noe greit når barna er syke.. Slitsomt uansett og ekstra når man selv ikke er iform. Håper hun blir raskt frisk.! Go natt!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Takk for det- håper jeg og Blir nok en tidlig kveld her! God natt til deg og...
-carina- Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Huff, det var leit å høre at hun ikke er i form! Riktig god bedring til dere alle tre!! ) Hjalp det med Paracet i natt, forresten?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2007 Takk, carina ja, Paracet gjorde vikrkelig susen i natt!! Vært den beste natta på leeeenge! Hun sov til 02, og da fikk hun ern ny stikkpille, sovnet med en gang igjen og helt fram til 06. Da fikk hun pupp og sov til 09! Deilig for henne og oss Har ikke helt troa på at denne natta blir like bra, men...
-carina- Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Godt at det hjalp med Paracet! Selv om jeg synes man skal unngå medisiner om man kan det, så er det jo ikke skadelig med en Paracet i ny og ne... Og det er jo viktig for henne å få skikkelig søvn også. Har stor tro på søvn som "medisin"... )
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Gud føler med deg.. har det på samme måten her.. Samboeren min har lagt en uke nå med 40 / 41 i feber og en alvorlig halsinfeksjon.. Han ligger enda og jeg har halsbetennelse og er ikke i form... Minste jenta vår på 5 mnd har sutret en uke men ikke hatt feber men tok henne til legen i går... Hun har en alvorlig øre betennelse og er ikke i form... men der verste men samtidig beste selvfølgelig er at vår datter på 4 år er helt frisk og er hyper aktiv... veldig slitsomt med tre syke og en som er så frisk og som vil ha så mye oppmerksomhet......Bare håper vi blir bedre snart.. samboeren har blitt truet av legene med at hvis han ikke blir bedre nå må han inn på sykehuset.... huff..... lei start på det nye året (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå