Gå til innhold

baby butikk i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen babybutikker i bergen?

hva heter de? og hvor ligger de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnas Boutique på vestkanten (loddefjord) og nesttun senter på nesttun

Og så er det en på sartor senter (sotra) men vet ikke hva den heter...

Og...så har du simobutikken nede i "sentrum" -Ligger ved gamle HSD-kaien...Hvis du går fra sentrum, mot den gågaten ovenfor strandkaien..så når du har komt gjennom den gågaten må du krysse gaten, og gå ned i den nederste gaten (er et slags kryss der). Er apotek og en kopibutikk ved siden av barnebutikken. -Der selger de barnevogner og bilseter, leker, sengetøy, vognposer..ja...det meste..bare ikke klær... ;)

Skrevet

d er åpnet ny stor Reflex butikk på Gullgruven senter...barnevogner og alt slags utstyr...Ellers finnes jo Babykos( husker ikke hvor) Og sikkert mange andre butikker og...Er vel bare å søke på nettet eller noe??

Skrevet

Babykos ligger i Kalfaret, dvs man kjører ut av byporten og når man kommer til svingen i kalfarlien tar man ned den bakken i svingen der. I tillegg er det en babybutikk på Nøstet. Liten, men har en del utstyr til babyen (ingen klær tror jeg.) Reflex ligger også på Nordås, en kjempestor butikk med alt man kan tenke seg av utstyr. Så utrolig masse søte klær... og alt annet som man trenger!!! Og der har de salg for øyeblikket... Var der og kjøpte vogn i går. Så nå er den i boks. ;o)

Ellers så selger Brio butikken på Vestkanten babyutstyr og de er veldig greie. Mange butikker å frotse i...

Skrevet

Jeg vet om en søt liten butikk som heter Mor og meg. Ligger i bygget bak politistasjonen når du går mot Domkirken. Har ikke vært der selv enda da jeg bare er i 1.trimester men har gått forbi og kikket inn. Ser bra ut:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...