Gla-mor Skrevet 11. januar 2007 #1 Del Skrevet 11. januar 2007 Tenkte å feire halvtårsbursdagen til vår lille pode i morgen! Med bløtkake med et HALVT lys og stas! Venter besøk av ei venninne/kollega som fødte like etter meg, så det blir gjester også! Mamma har selvfølgelig ordnet med pakke... Litt tullete det da, men kos siden det helt sikkert er siste gang vi får anledning til det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 11. januar 2007 #2 Del Skrevet 11. januar 2007 Så koselig!!! Tiril har halvtårs"bursdag" på mandag, kanskje jeg må finne på noe for å feire den??!!! Grattis med halvt år forresten! Tiden flyyyyr!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. januar 2007 #3 Del Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer med halvt-års-dagen, da! ;o) Litt tullete kanskje, men jeg synes egentlig det var mest koselig jeg... Gutten din skjønner kanskje ikke så mye av det, men sikkert veldig gøy å bli gjort litt stas på allikevel! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 12. januar 2007 #4 Del Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer med dagen Det er i dag da er det ikke? Jenta mi fyller på søndag og jeg sitter og lurer på hva jeg skal finne på... Er jo voldsomt spesielt... Håper dere får en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå