Gå til innhold

Katti slutta dåkker å bade babyen i baljen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og katti bytta dåkker dyna fra minste til neste str.? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe....sorry meg....ikke for å være stygg, men det var jammen ikke lett å tolke ditt språk!

Skrevet

3-4mndr

bytta dyne 5mndr

husker ikke helt.. men tror det var rundt sånn!

Ikek noe problem å forstå dialekta di bare fortsett du! hihi

Skrevet

Nei da, nordnorsk er jo den fineste dialekten:)

Jeg lurer også på det med dyna:)

Skrevet

Vi bader Magnus i balje enda, har en sånn fra Ikea. Vi har bare dusjkabinet så kommer nok til å bade han i balja til han selv heller vil dusje.

Dyna har vi akkuratt bytta (til 80*100 dyne) og han blir 5 mnd i morgen.

Skrevet

hehe har bare for vane å skrive dialekt =p

Menne sånn for ordens skyld

Katti = nårtid

Baljen = stamp

Va d flere ord? =o)

Skrevet

Me bruge baljå ennå av og t. Tenkte å slutta når hu kan sitta sjøl. har brukt 80*100 dyna i sengå heile veien for den andre var så tjukke. Men bruke den minste på tur, tante meinte de hadde den minste i allefall det fyssta året.

Skrevet

snuppi var 6 måneder da vi måtte slutte å bade henne i balja som hører til stellebordet, bruker nå en større balje (har ikke badekar).

Dyne: hun er nå snart 1 år, vi bruker fortsatt babydyna...

Skrevet

Jørgen e foresten straks 5mnd. bynner å merke at baljen blir litt liten nu. men han like jo så utrulig godt og bade. Åsså ska søstra mi ha baby ganske straks, så da kan jo ho overta så slæpp ho å kjøpe alt nytt=) Men han like veldig godt og dusje åsså da:)

Skrevet

PS - Regner med å bytte dyne nå, til 80X100.

Skrevet

Gutten min var rundt 6mnd når han ble for stor til å bade skikkelig i balja. Men hender jeg setter han oppi der enda,han elsker å sitte der å plaske. Har ikke badekar,så blir nok til at jeg kjøper en stor god balje snart. :)

Den minste babydyna bruker jeg kun i vogna hans,i senga har han juniordyne (100*140) og har hatt det siden han begynte å sove i senga da han var ca 4,5mnd. Bare bretter den inn litt nederst,så passer den perfekt (slipper å kjøpe masse dyner også) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...