Gå til innhold

Hei! Her kommer vel jeg inn under

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen!

Nå tror jeg kanskje jeg begynner å få samboer litt på gli her. Kan ha noe med at jeg begynnte å gråte i går når vi snakka om det. Litt stress pga av at jeg hadde eksamen i dag. En stor å jævlig en. Og var litt på tur. (i går) Skal uansett slutte på p-pilla om 3 dager for da er i alle fall syklusen i gang. Håper han er villig til april. Virker jo sånn. HÅPE!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7747133-hei-her-kommer-vel-jeg-inn-under/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske min var litt mer på gli og, men det er liksom ikke måte på hvor fornuftig han må være når det gjelder den saken...*argh* :-) Ikke kan jeg snakke så mye om det hjemme heller, for da blir han bare lei og skal utsette det enda lenger... noen, gi meg en stor dose tålmodighet! :-)

ellemelle:

sånn er samboeren min også!:)så helvetes fornuftig!:)hehe

skulle tro det var verdens undergang vettu hvis ikke ALT er på rett plass og riktig...

og hvis jeg snakker for mye om det da blir han lei og sur...han har heldigvis sluttet å si at det vil ta lenger tid hvis jeg maser da:)

men jeg er heldigvis ikke så"desperat" etter unge ennå heller da, så det er ikke fryktelig ille for meg ennå...men jeg kjenner det kommer smygende sakte men sikkert:)hehe

Det jeg er mest redd for er at han skal ombestemme seg, eller at han bare "jatter" med. Da blir jeg litt snurt.

Han er også i den veien at det ikke passer. Litt pga jeg studerer, men har overtalt han til at det er mye penger å få! hehe. Det han er mest usikker på er at vi har en liten leilighet. 2 roms. 68kvm. Men vi har et veldig lite bad. Og en katt som han sier MÅ ut om det skal bli aktuelt. Åssen kan jeg velge mellom pus og barn. Vi ha begge

jeg må bare spørre:)hva er argumentasjonen han for at katta må ut da?

det blir jo sagt at katter ikke er bra for gravide men hvis man vasker hender regelmessig og ikke har kontakt med avføringa deres så kan det vel ikke være så farlig...hadde jeg hatt katt og blitt gravid så hadde ikke katta blitt kasta ut her:)det hadde ikke klart:)hehe

Annonse

Her så skal også alt være på plass...og i tillegg skal han gjøre karriere og reise og gjøre alle andre ting først. Vi har begge faste jobber, 3roms leilighet, god økonomi, har reist mye, jeg fyller 26... u name it :-) Er ikke desperat jeg heller, blir bare veldig babysyk når venninner og kollegaer dukker opp med den ene nyfødte babyen/gravide magen etter den andre.. :-) Men når jeg tenker meg om, har jeg lest på disse sidene i 1,5år allerede så klarer jeg vel å gjøre det i 1,5år til ;-)

hehehe måtte smile litt nå:)...ja uff...mannfolk er rare!blir litt syk jeg også når ALLE rundt meg er gravide eller har en liten en...har tre venninner som ikke er gravide eller har barn, ellers så har alle de andre det...

Hos meg har ingen i den faste vennegjengen barn, heldigvis nesten.. og de er ikke i nærheten heller :-) men har flere eldre venninner som har fått da så får låne de innimellom :-) sambo syns også det er stas med barn, når han kan ha de en liten time, deretter er han bare glad for å levere de tilbake :P

Hønemor!

Argumenetene er veldig dårlige. Lukter vondt. Ødlegger. Kun blomsterpotter! Dreit på verandaen i går. Ikke bra. Huff vil ha han jeg.

Det som er skummelt med han er at han er litt farlig. Hpooer på deg med tenner og klør. Og slipper ikke. Det er litt ekkelt i forhold til barn. Men han er bare ett år, så jeg håper han roer seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...