selma07 og engel Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jeg hadde akkurat besøk av en kollega, og underveis i besøket sa hun plutselig at oj jeg skulle kanskje ikke kommet hit for det går kikhoste på skolen... Jeg ble litt redd jeg da.. Hun har ingen sympomer på at hun er smittet, men man vet jo aldri.. Noen som vet om det er farlig å bli smittet når man er gravid? Har bare 12 dager igjen til termin...
Bea80 & Gullgutten Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Fant ingenting om at det skal være farlig!! Men det er noen medisiner du i få fall ikke kan få! Men det er verre for spebarn å bli smittet!! Google kikhoste, så får du litt info om det!
selma07 og engel Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Har gjort det, og fant ut det samme som deg.. Men skikkelig ekkelt. Inkubasjonstiden er inntil 20 dager.. Dumt av min kollega å komme hit uten å si ifra først.. Men men ingenting å gjøre med et nå ihvertfall.. Har vasket do, vask, håndduken på badet osv:-) Litt hysterisk kanskje.. men sånn blir det bare noen ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå