toots Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 har verdens skjønneste gutt på 8mnd,men han har vært så vrang og sutrete nå i en uke.holder på å bli sprø,får ikke ett sekund for meg selv.han har ikke fått tenner ennå så mistenker at det er noe på gang,men hvor lang tid kan det ta?han tar seg mye til munnen og virker somhan har ondt og klør.griner og sutrer hele dagen,må konstant underholde han eller bære han.begynner å bli redd for at han kan bli bortskjemt og ikke vil trives i eget selskap hvis dette varer lenge.han krabber og sitter selv så han er ikke hjelpeløs,men nå vil han ikke leke alene ett minutt engang..noen råd??trenger det!! toots=)
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Sliter med akkurat det samme om dagen. men min tulle på 9 mnd har nå fått sin første tann. Eller den er på vei opp iallefall. Tenker akkurat det samme som deg. Er redd ho skal bli bortskjemt av all den bæringa og at vi må leke med ho hele tiden. Ho har brått begynt å våkne alt fra 1 til 3 ganger om natta å nå da. Så slitsomt når en er vant til å sove hele natta. Tar gjerne imot råd jeg oxo! Lykke til uansett:)
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Gutten min er også sånn når han får tenner. Han er fortsatt sånn selv om det er 4 dager siden siste tann brøt ut, men det klør og svir vel litt enda. Gir han sånn babysafepose med enten kald eplebit eller knust is i. Da blir han helt borte vekk, er i sin egen verden og koser seg : ) Beste er vel å gi de noen de kan klø gommene med (en tannbørste eller noe). En iskald bitering ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå