oo00oo Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Noen som har Simo kombi 2005 mod? Vurderer å kjøpe en brukt og lurer på om det er store forskjeller mellom den og 2006/2007 mod som jeg har sett på på nettet.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 2006/2007 har et system som kalles click in på u.stellet. Enklere å ta av innsatsen fra understellet.
vårspiren Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har det nye click in-systemet på min Simo kombi 2005 modell... Så det er svært små forskjeller. Min er samme farge som 2006 modellen. Sort utenpå og lys grå inni. Den har som nevnt et enkelt system for å snu sittedelen ved å klikke den på og av. Det som er forskjellen er at et er en slags "flipp" over/rundt kalesjen, samt et par sømmer mer med refleks på kalesjen. Jeg kjøpte min vogn i januar i fjor, selv om jeg ikke ventet barn før i juni. Det var fordi jeg ville ha 2005 modellen, fordi jeg likte bedre utseende på den enn 2006 modellen. Men jeg kan legge til at det ikke er alle 2005 modellene som har så mye til felles med 2006 modellene som det jeg har da. Og en ting til jeg kom på er annerledes med 2006 modellen; den har en lomme utenpå kalesjen, midt på, bak. Det har ikke 2005 modellen. Hvis du vil se et bilde av vogna mi kan du titte på hjemmesiden vår, hvor vi har et par bilder av den: http://www.verdensbestepappa.net/?do=addComment&cat=nyheter&id=73&picture=213
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Det er kommet et nytt system som heter simo softline, du kan velge innerstoff og yttertrekk uavhengig av hverandre,så man kan mixe og matche! 06 modellene selges nå "overalt" til 3998,- så jeg hadde nok ikke betalt så mye for en brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå