Gå til innhold

Har dere tenkt på flere barn?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Jeg (vi..hehe..) vil gjerne ha 2 barn.. Og nå har vi fått ei nydelig jente, så da mangler nr 2 :)

Vil gjerne ha 2-3 år mellom de så venter litt med å starte prøvingen!!

 

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, vil ha flere! I hvert fall en til, så får vi se hvor slitsomt det blir... Om det ikke blir for slitsomt med to, så vil vi kanskje ha enda en. Men trenger ikke å få en til helt enda, da... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel ikke helt bestemt oss for når nr 2 skal komme, men er enig om at de skal komme relativt tett. Dette svangerskapet var lett og jenta er ikke så veldig krevende, så det er lett å bli lurt av at det ikke blir sånn neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå har jeg mange nok;-) Med 3 stykker er nå bilen full - hihi. Jeg får heller låne noen venninnebabyer å lukte på innimellom, om trangen skulle bli for stor. Ser nå når jeg har to større barn som skal være med på ulike aktiviteter, at tiden ikke strekker helt til. Vil gjerne ha nok tid til de barna jeg har allerede!

Men jeg skjønner godt at dere vil ha tre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me skal også ha 2, vil også ha ca 3 år mellom dei.. så skal begynne å prøve igjen om halvannet år.. vi er fortida på husjakt og så skal vi også gifte oss før vi prøver på neste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare lille Sigurd, vi, og han skal så absolutt få i hvert fall én bror eller søster. Prøving starter i oktober neste år! Gleder meg allerede, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...