Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre barn sammen med en idiot som er GIFT med den jæ... jobben sin. I kveld er det middag på en eller annen fin restaurant og her sitter jeg med tre småsyke barn som sutrer og griner. I tillegg har minstemann fått et skikkelig kolikkanfall og skreket og skreket i hele ettermiddag.

Det er så jæ.. typisk!!!!! Han får delta på sånne tilstelninger og jeg går hjemme her med gamle joggebukser og fem dager gammel mascara under de rødsprengte øynene mine. Kunne sårt trengt litt avlastning. I kveld blir det oppvask, big time!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres slitsomt ut.

Mannen min har også en jobb der det er noen møter og middager etter normal arbeidstid. -Men heldigvis så prioriterer han familien og er bare med på det som er høyst nødvendig, og da ordner han det ofte slik at svigermor er her og hjelper meg med våre to små.

Skjønner at du er sliten ja. Håper han også forstår det og gjør noe med det. :)

Skrevet

...og du godtar dette fordi.....?

Skrevet

Siden 2nj alt har svart så får jeg henge meg på; jeg har en mann som har passert 500 overtidstimer siden februar men er så heldig at han nå er mer hjemme med meg.

Men jeg har allikevel mye tid til overs! Dersom du bor i nærheten så send meg en pm, så kan vi gjerne komme og avlaste deg litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...