Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 ..hehe..litt for detaljert... men er dere plaget med mye luft? Idag har det vært ekstremt med luft hos meg.. fiser jo hele tiden !! og når jeg prøver å holde meg så får jeg små menssmerter i ryggen.... si at jeg ikke er den eneste da.....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Du er ikke alene =) Jeg har det helt på samme måte!
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 hehe.. jeg også fiser hele tida! og det lukter skikkelig råttent også! hehe
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Jeg og!!! Skikkelig høye promper! såhøyt at jeg våkner av dem om natta!! det er vel fordi det er ekstra trykk der nede???
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Nå ble jeg glad jeg! Ante ikke at det hadde noe med graviditeten å gjøre en gang jeg, men nå har jeg jo unnskyldning for at dette skjer. For det gjør det, hele tiden jo!!
kaffen Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Det som hjelper mot luft i magen her i gården er dill i maten! Smaker godt gjør det og...
mamma til yalisa Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Ikke alene nei. Vært helt stopp her i flere dager, så gikk på apotek for å få noe for det. Har løsnet litt nå, men mye luft som skal ut. Og det lukter ikke godt nei :-( Men for en lettelse å komme på wc igjen he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå