Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Neiiiii!! Jeg nekter å tro det er sant! Dette var uendelig trist, og jeg har ikke ord som strekker til. Ord blir så tomme i slike sammenhenger. Men jeg føler så inderlig med deg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si....

Her kom jeg med et hurra innlegg for meg selv, og så leser jeg dette i svaret ditt. Huff, dette var virkelig trist, og så uventet. Jeg var så sikker på at alt skulle gå bra denne gangen for deg. Skulle ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre for at du skal ha det bedre, men dessverre sitter jeg på en annen kant av landet, og kan ikke gjøre annet enn å si at jeg føler med deg og ønsker deg god bedring. Skulle virkelig ønske at det var noe jeg kunne gjøre for deg, hva som helst. Men her sitter jeg altså, helt maktesløs. Ble så trist da jeg leste innlegget. Håper at det går bedre med deg med tiden, vet at det er standardting å si, men det er vel bare tiden som kan hjelpe på.....

Jeg sender deg en stor god klem, og tenker masse på deg!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7746424-kj%C3%A6re-kj%C3%A6re-lenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen tusen takk vennen! Jeg vet du tenker på meg, akkurat som du vet jeg tenker på deg i opp og nedturer!!

Dette var et skikkelig slag i trynet, særlig fordi vi "trodde" egglederen var tett, etter HSG røntgen/ kontrast i oktober!! Men neida....den er visst aldri helt tett....Noe legen godt kunne nevnt for meg, ikke bare sagt "Prøv i vei og lykke til"!! Dette var en opplevelse jeg godt kunne vært foruten for å si det slik......

Det fysisker kjennes litt bedre i dag...men da kommer det psykiske mer til overflaten. Erfaringsmessig vet jeg at det er bare å gråte og rase ut. Ingenting annet hjelper. Jo flere tårer jo bedre! Ingen vits for meg iallefall, å stenge noe inne. Det kommer til overflaten til slutt likevel. Men har ikke klart å reagere enda. Jeg gråt hele tiden på sykehuset fram til operasjonen. Men etterpå var jeg så dårlig og bare sov og kasta opp hele dagen...... Så jeg venter på reaksjonen.........

Åååååååååå, at det skulle gå sånn!!!!! Aaaarrgghhhh .o(

Du har kanskje satt inn egg nå.....? Uansett så heier jeg på deg og dere som skal lykkes. Jeg har bestemt at du klarer det denne gangen!!

Ha en fin dag vennen.

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...