Gå til innhold

Så heldige dere er!

Anbefalte innlegg

Hei....

Dere er så ufattelig heldige dere som er gravide, selv hadde jeg en MA nå i uke 12 og klarer ikke helt å fatte at den lille ikke er der inne lenger..Jeg hadde overhodet ikke tenkt tanken på at dette kom til å skje, men men... det vet man jo aldri. Gynekologen sa at det faktisk var 1 av 5 som opplever dette, desverre. Håper jeg kommer sterkere tilbake snart...Noen som forresten vet om man er nødt til å få menstruasjonen igjen før man kan bli gravid? Mener jeg leste en plass at de som har abortert kan bli gravide igjen "med en gang" for da regnes den blødningen som en mens..Syntes det hørtes rart ut, men ikke vet jeg. Får vel bare vente noen lange dager på neste menstruasjon.

Jeg gleder meg virkelig på deres vegne, så lykke til videre!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7746311-s%C3%A5-heldige-dere-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!=)

Trist å høre. Desverre er det sånt som skjer mange. Jeg har nå kommet til uke 14 og håper inderlig jeg skal få oppleve lille nurket. Er ingen garanti selv om en er over uke 12 desverre.

Godt å høre at dere skal prøve igjen. Men jeg tror du burde vente til etter en menstruasjon. Syns å ha hørt det. Ventetiden blir lang, men er definitlig verdt det.

Har dere barn fra før??

Jeg er velsignet med en liten gutt på 15 mnd så tiden flyr her. Har jo litt å gjøre hehe... men er fortsatt veeeeeldig lenge til juli.

Jeg ønsker dere all lykke på at det snart klaffer og at alt går bra neste gang.

Klem

Trist å høre, men det er veldig vanlig så du skal ikke bekymre deg så mye. Selv hadde jeg sa i uke 8 første gang jeg ble gravid. Fikk anbefalt 1 menstrasjon etter sa før jeg prøvde igjen. Ble gravid igjen på første forsøk etter 1 menstrasjon (dette til tross for at vi hadde prøvd i over 1 år å bli gravide før sa). Legen anbefalte meg i utg. 1 menstr. i mellom sa og ny graviditet hovedsakelig fordi jeg da kunne vite bedre når jeg ble gravid og at det var lettere og sette termin, Legen (spesialist) min sa også at det ikke var uvanlig at kroppen støtte ut fosteret/embyet første gang kroppen var gravid, - rett og slett fordi den forsvarer seg selv mot fremmede legmer. Når kroppen har opplevd det en gang tidligere (gjelder da også hvis du har hatt ma eller sa) gjenkjenner den opplevelsen og godtar den. Derfor sitter den!

Fint teori, og kanskje noe i den da den kom fra en spesialist! Lykke til videre, snart sitter den skal du se!

Ja vi har en nydelig datter på 3år som betyr alt for oss! Må vel bare satse på at det går bedre neste gang...Skal klare å få det på avstand etterhvert, men akkuratt nå er det innmari tomt..Jeg koser meg hjemme med hun vesle vi har fra før, er ikke i form til å reise på jobb enda. Har en jobb der man må gi mye av seg selv, og det klarer jeg ikke enda..men etter en stund så får jeg begynne igjen. Takk for svarene deres.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...