Gå til innhold

en nysgjerrig prøver!


Mortil1snart2<3

Anbefalte innlegg

Jeg har noen venninner (med barn) som sier at den dagen jeg er gravid vil jeg "vite" det før jeg tar testen... og som en pliktoppfyllende prøver går jeg her hver mnd og kjenner etter symptomer og følelser på at jeg er gravid.. Hadde dere mye symptomer før ikm og "viste" dere at spiren satt før testen?

 

Håper noen vil dele sine erfaringer med meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant ut at jeg er gravid nå på mandag..og var sikker på at jeg ikke var gravid, men hadde tuusen symptomer som jeg ikke turte tro på.. hehe! men det som viste seg best var at jeg fikk utrooolig fett hår=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. da er det vel håp for meg også, føler meg ikke gravid.. men har jo som vanlig noen (innbilte) symptomer! Nå får jeg sikker fett hår også!! hi hi hi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte på meg at jeg var gravid før testen ja..........så kom ikke som et sjokk at jeg var gravid:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke peiling, oppdaget at mensen var forsinka med et par dager helt plutselig, og sånn fant jeg det ut. Etter noen måneder med telling og kjenning og prøving ga vi mer eller mindre f... i den PPn... Og da satt den gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symptomer første gang, untatt at mensen ble borte, da. Så jeg visste det ikke før jeg tok testen. Denne gangen hadde jeg flere symptomer, egentlig. Følte meg trøtt og uopplagt og hoven i magen. Men jeg tror det er veldig individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk også de første pp og følte etter alle slags innbilte symptomer (er ikke puppene mine blitt litt større?er jeg ikke litt kvalm om morgenen?). Første pp jeg bestemte meg for ikke gjøre det, ikke måle EL, og bare ta det med ro ble jeg gravid! Hadde ingen symptomer, og trodde ikke jeg var gravid. Testen ble heller ikke positiv før noen dager etter IKM. Tror det hjelper å slappe av jeg :-)

 

Lykke til med prøvinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...