Gjest Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Er det nokon andre som føler at pusterøret er trangare enn vanleg på ein måte. Det har føltes slik dei siste dagane, klarer liksom ikkje heilt å forklare korleis det kjennes ut, men det er skikkelig rart. Ikkje at eg ikkje får puste, men det kjennes litt trangare ut enn vanleg... Og er det andre som har utruleg sterk puls på magen. Kjenner det dunkar heile tida rundt navlen...
stabilo Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har også kraftig puls på magen. Litt rart igrunn... Og det med pusten begynte tidlig hos meg, og når jeg tok det opp med legen var vist dette en vanlig svangerskapsplage, så vi må vel bare leve med det:)
doble Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Puster mye tyngre, og blir fort anpusten. Spes også når jeg ligger på rygg. Får ofte litt hjerteklapp da. Ekkelt:§
nenja Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Vet ikke helt om det er det samme, men jeg sliter mye med at der virker som jeg har satt fast en matbit i halsen. Slitsomt for det er irriterende og gjør at jeg kaster oss av og til. Har hørt at det er en form for halsbrann eller kolikk. Er nok rett og slett luft som setter seg fast. Søsteren min hadde akkuart det samme de gangene hun har vært gravid, så der er visst ikke uvanlig, bare meget ubehagelig!
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Jeg slenger meg på den her.... Føler det akkurat likt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå