Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 1 uke siden jeg fikk lillegutt. hadde en enkel fødsel, sydd 3 sting, langt ut. Ikke mye rift det... Blødde jo masse de første døgnene, men det blør enda litt.. Mensen mengder, ikke mer enn det. men hvor lenge skal jeg blø??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med baby :)

Tror jeg blødde i rundt 3 uker,så en ukes opphold før jeg blødde 1 uke til. Var hvertfall ferdig å blø i god tid før 6 ukers kontrollen hos legen :)

Skrevet

Ok... da har jeg vel litt igjen... skulle ønske det stoppa.. er såå slitsomt.. hehe

Skrevet

Gratulerer!!

Jeg blødde i 5 uker etter fødsel, men tror det er veldig individuelt.

Skrevet

De sier at det skal ta maks 6 uker, men jeg blødde i 10 uker:( Og så hormonspiral og småblødninger siden (snart 2 mnd siden den blei satt inn).

Skrevet

Blødde fire og ei halv uke. Nokså mye i begynnelsen, så det ble mange skift pr dag. Men synes å huske at det avtok en del etter ei drøy uke.

Skrevet

Jeg var helt ferdig med blødning og ekkel utflod etter 8 uker.. Trodde det aldri ville ta slutt...!

Gratulerer med baby!!

Skrevet

en evighet og mye, hele tiden blæ. kunne ikke bruke tampong heller så det var noe drit

Skrevet

Gratulerer med babyen.:o)

Jeg hadde blødninger i ca 8 uker med nr 1 og 2, og i ca 4 uker med nr 3.

Så det kan dessverre holde på ei god stund enda.

Skrevet

Uff ja, jeg blødde leeenge, ca 6 uker mener jeg å huske, var helt sår der nede av å gå konstant med bind....Hadde også en grei fødsel uten rift.

Gratulerer så mye med babyen forresten;-)

Skrevet

8uker her...

var mye så ble det mindre å så ble det mye igjen så ble det mindre til det var ferdig! JA er slitsomt ja! Som om man ikke har andre ting å gjøre rett etter en fødsel...

Skrevet

Hmmm.... Blødde bare i ca 16 dager jeg. Nå følte jeg meg rar her :o) Dette var tredje da, med de to andre var det ca 5 uker og ca 7 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...