Gå til innhold

Noen fler som holder til i Falun ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Holder ikke til der - men vurdere å flytte dit hvis jeg ikke lykkes med 2.forsøk nå i februar her i Norge. De har fått journalen min allerede...... Er imopnert over statistikken deres samt langtidsdyrking. Behandles du der nå?

Hei og takk for svar :)

Ja,jeg holder til der. Begynner på spray nå förstkommenede tirsdag.Jeg bor ikke så veldig langt unna Falun, så for oss ble Falun et naturlig valg.

Utrolig hyggelige er de der.

Spennende tider dette her :)

Hei hei!

Vi har nettopp vært der, det vil si i november 2006. Kjempebra klinikk, jeg har kun positive ting å si om dem. Hyggelige, veldig proffe.

Og det viktigste da: JEG ER GRAVID!!!!!!!! Med langtidsodling.

Er 9+5 i dag.

Ønsker deg masse masse lykke! Er dette deres 1. forsøk?

Hvis du bor der fast, får du kanskje medisinene under 2000 svenske kroner? Jeg er ikke sikker, da........

Tvi tvi med spraystart og med hele prosessen!

Klem fra

Tusen takk for svar :)

Så flott at du ble gravid da.LYKKE TIL :) Det er det jeg virkelig håper på også.

Ja,jeg bor her permanent.Og får da alle medisinene for 1800,- Det er jeg utrolig glad for. Det er altså 1800,- for alle resept belagte medisiner man behöver i 12 måneder. Ikke dårlig tilbud ;)

Gleder meg utrolig til å begynne på spray nå. Er sååå utrolig klar for en bebis :D

Annonse

Hei igjen!

Så flott at det blir så billig da! Jeg forstår godt at du gleder deg til å begynne. Og hvis det er noe du lurer på underveis, så bare spør! Jeg er sykemeldt i 3 uker til på grunn av sterk kvalme, er innom BIM nesten hver dag. Lykke til igjen, du er i veldig gode hender i Falun!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...