Gå til innhold

Endelig prøver:)

Anbefalte innlegg

Har vært medlem her siden september, da jeg fant ut at jeg hadde lyst til å bli gravid. Men min samboer følte seg ikke klar enda.

Så han har brukt noen måneder til å tenke på det, og vi har snakket om det, og bestemt at jeg skal slutte på pilla.

Akkurat ferdig med mensen nå, skulle begynt på nytt pillebrett i morgen, men det gjør jeg ikke!

Blir litt spent når jeg tenker på det:)

Men jeg har forstått at det kan ta en stund før eggløsningen kommer tilbake når man har gått på p-piller over flere år.

Jaja, det får ta den tiden det tar! Nå er vi i hvert fall i gang:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7745965-endelig-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen du :)

Det er jo sant at det kan ta lang tid etter pilla.. for meg tok det 1 år etter jeg sluttet at jeg ble gravid første gang, men det er jo også mange som blir fort gravide etter de har sluttet, så man må jo bare prøve :)

Lykke til da !

Jeg fikk tr igjen 29 dager etter den siste p-pille-mensen, og så 29 dager etter der igjen (har ikke kommet lenger enn det, sluttet i oktober). Så det ser altså ut som om jeg var i gang med EL og stabile sykluser fra første stund, så det er fullt mulig det også! Hadde gått ca 10 år på p-piller når jeg sluttet, kun avbrutt med noen få korte pauser.

Lykke til, jeg håper syklusen din kommer i gang og stabiliserer seg like fort som min!! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...