Randine + 2 små Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Og ikke kun som ferievogn? Er dere fornøyde? Synes den virka så lett og praktisk da jeg kikka på den.
mammatilsommeren Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Absolutt en vogn å anbefale! Den veier kun 9 kilo og er veldig lett å trille. Easy walker er veldig enkle, med tanke på detaljer, ikke så mye stæsj! Men anbefaler Easy Walker Sky!Ryggen kan dras HELT ned, lille minus med den er at den er litt kort i ryggen i forhold til andre typer vogner!
Randine + 2 små Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2007 Tror jeg så begge i butikken, men det var sky jeg prøvde. Leste litt om dem på nettet tidligere, og er egentlig ikke sikker på hvoe stor praktisk forskjell det er på dem. Men holder nok en knapp på sky-modellen. Har du erfaring med vogna?
Julla Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Hei. Jeg har EW classic. Brukte kun sportvogndelen til min datter men har nå fått en gutt og har kjøpt bag til understellet. Er superfornøyd. Bagen til classic er ikke stor som den som kommer med sky modellen. Bagen til classic kan legges helt sammen så den er veldig lett å frakte med seg. Veldig lett og enkel vogn. Man får også kjøpt roterbart forhjul til denne modellen. Kan virkelig anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå