Gå til innhold

Har dere begynt å kjøpe mammaklær ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangsfødende og syns dette med mammaklær er vanskelig. ikke vet jeg hvilken str og så syns jeg det er veldig dyrt... jeg pleier som regel å kjøpe en olabukse på vero moda til 200 kr.. da syns jeg at jeg har gjort et skikkelig kupp :) hehe...så når jeg ser prisen på en mammabukse besvimer jeg nesten. men de på h&m er jo ikke så dyre.. men da er vi tilbake til hvilken str skal jeg kjøpe ?

 

men jeg er bare 12+1... ög jeg får fortsatt på meg mine gamle bukser. så det er vel kanskje litt tidlig enda ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare stusset på en ting, du har termin fire dager før meg, men er kommet over en uke lenger med tellingen? Jeg har termin 08.08.07 og er 10+3 i følge babyverden.

Skulle det stått 11+1 eller har jeg misforstått tellingen veldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhhmmm. ja det stusset jeg også på. Er 12 uker i morgen og har termin 28.07.07....

 

Men uansett er det ikke noe vits i å kjøpe en masse mamma-klær før du trenger det. Jeg brukte vanlige bukser hele svangerskapet sist, bare brukte en strikk i knappen helt på slutten. Hadde veldig høy mage, så jeg behøvde ikke kjøpe mamma-bukser. Kjøpte noen topper, men heller ikke der hadde jeg behov for så mye egentlig. Hadde kjempestor mage, så det var ikke det det stod på;o) Kjøpte endel lange singleter som jeg brukte under gensere og topper. Kjøpte noen få mamma-topper de siste mnd. Så ikke kjøp en haug store mamma-klær nå før du har begynt å få mage - du vet jo ikke hvordan kroppen din blir når du får mage osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøp meg en på hm som var veldig fin, bruker fremdeles mine egne bukser (med knappen oppe) men de kommer til å være gode å ha om noen uker. Kostet vel 499, ellers kommer jeg til å bruke vanlige gensere (de jeg får på meg) Med lang singlet under. Orker ikke sitte på forelesning med bukse som presser;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...