Liten snupp + liten spire =) Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Nå er det bare bare 3 dager til ikm! Men de siste dagen har jeg vært såååå sinnsykt godtesjuk! Sånn jeg alltid pleier å være rett før mensen!!!! Fillern ass, jeg som virkelig hadde troa på at det skulle klaffe denne måneden =( Får bare håpe at den godtsjuka kan komme selv om man er gravid! Lykke til alle sammen!! =)
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Lykke til videre da =) 3-pp er ikke sååå lenge når man tenker over det ;-) men såklart det er leit uansett! Klemmer fra
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Hei! Neida det er jo ikke det, er bare så veldig gira på at det skal skje snart! Og når jeg har en skikkelig god følse, så er det jo så klart litt kjipt!!! Men men, den sitter nok snart =)=)
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Ja jeg vet =) Har akkurat de samme følelsene selv vettu... hehehe. Ville ikke hakke på deg altså ;-) Er veldig kjipt uansett... Klemmer
To tupper Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Helt enig med dere. Det var kjipt å få mensen før, men nå blir det bare værre og værre. Jeg hadde slik tro på at den fantastiske kosingen vi hadde i romjulen skulle legge igjen en spire, men dengang ei. Jaja vi får vel bare fortsette til neste pp Lykke til i alle fall.
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2007 Hehe, nei det går bra! Men det kan jo virke litt tankeløst ovenfor de som har prøvd veldig lenge!! Mente det ikke sånn =) Er bare så veldig klar
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2007 Ja masse lykke til - til dere også! =)
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 en ting skal du vite, og det er at som gravid så får man også lyst på søtsaker og andre ting, så gi ikke opp håpet enda! Kanskje det bare er lille spiren din som har lyst på noe søtt??
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2007 Hehe!! Tusen takk for svaret! Nå ble jeg skikkelig glad! Du muntra meg virkelig opp =) Ja, kanskje det bare er den lille spiren som har lyst på noe godt!! =) Du er prøver selv regner jeg med, har du noen fra før? Vært prøver lenge??
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. januar 2007 DU hadde rett, det var spiren min som ville ha noe godt!! Jeg er gravid!!!!!!!1 Takk for at du ikke øddela håpet mitt, men backet det opp!!!! =)=)
Solstråle + 3 :) Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Gratulerer deg her også jeg *klem* Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå